Güncelleme Tarihi:
6 binden fazla oyunseverin katıldığı etkinlikte toplam 3 bin 500 ödül dağıtıldı. Ünlü Youtuber “Burak Oyunda” etkinliğe katılarak hayranlarıyla sohbet etti ve ZULA tişörtleri imzaladı.
Türkiye’nin en sevilen oyunları arasında yer alan ZULA, binlerce kişinin katıldığı “Roadshow” etkinliğiyle başkent Ankara’yı salladı. Pepsi’nin ana sponsorluğunda düzenlenen etkinlikte Defacto, Philips TV, İninal ve cekmecede.com da sponsor markalar olarak yer aldı. MSI, Nvidia ve Logitech markaları ise hediye ürünleri ile resmi tedarikçi olarak organizasyona destek verdiler.
MMOFPS (Massive Multiplayer Online First Person Shooter) kategorisindeki oyunların Türkiye’deki ilk örneği olan ve dünya çapında bir deneyim sunan ZULA, Ankara’da da büyük ilgi uyandırdı. Antares AVM'de düzenlenen etkinliğe iki gün boyunca 6 binden fazla oyun sever katıldı. Büyük bir çekişmeye sahne olan bireysel turnuvaya katılmak için 3 binden fazla başvuru yapıldı. Turnuva boyunca toplam 3 bin 500 ödül dağıtıldı. Oyun severler Defacto mağazasında ise “ZULA tişörtleri” sürpriziyle karşılaştı. Etkinliğin güzel bir hatırası olan tişörtlere büyük ilgi gösteren oyun severler, ünlü Youtuber Burak Oyunda’ya satın aldıkları tişörtleri imzalatma fırsatı da buldu. Burak Oyunda ayrıca hayranlarıyla keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.
Adana'dan yola çıkan ZULA Roadshow, Antalya’dan sonra Ankara’ya da uğradı.