Güncelleme Tarihi:
Yağmur altında yapılan ilk yarışı 3. sıradan başlayan Robert Huff kazandı. Yarış güvenlik aracı ardında başladı ve 3. turda yeşil bayraklar sallandı.
İlk turda Augusto Farfus'u geride bırakan Huff, Priaulx ile arasındaki farkı hızlıca kapattı. Birkaç temasın ardından Huff, Priaulx'u geride bırakmayı başardı ve yarışı kazandı. Muller, 3.lük için mücadele eden Gabriele Tarquini ile Farfus'un temasından faydalandı ve podyumun son basamağına çıktı.
2. yarışta yine şiddetli bir yağmur vardı. 5. sıradan başlayan Farfus kusursuz bir yarış gerçekleştirerek 2010 sezonundaki ilk galibiyetini almayı başardı.
Yarışın ilk bölümlerinde Priaulx yaşadığı direksiyon sorunu ile pist dışına çıktı ve kuma saplandı. Ardından yarışı lider götüren Seat pilotu Michel Nykjaer pist dışına çıktı. Bu fırsatı değerlendiren Tarquini liderliği devraldı.
Fakat Tarquini de son virajda kontrolünü kaybetti ve bariyerlere çarptı. Böylece Tarquini 2010 Dünya şampiyonluğu şansını matematiksel olarak kaybetmiş oldu.
Yarışın son turuna kadar Colin Turkington'ı sıkıştıran Muller, çok fazla riske girmedi ve 3. sıraya razı oldu.
Okayama'nın ardından Muller puan farkını 37'ye çıkarmış oldu. Geriye sadece Macau'da yapılacak olan 2 yarış kaldı ve bu yarışlardan maksimum 50 puan alınabilir. Bu yüzden 37 puan geride olan Priaulx'nun şampiyonluk şansı hala var fakat oldukça az ve mucizelere bağlı.
Markalar klasmanında ise Chevrolet 72 puan farkla lider. BMW 2. ve onun 4 puan gerisinde Seat 3. sırada.
WTCC'nin son iki yarışı 21 Kasım'da Macau'da yapılacak ve Mullver ile Priaulx arasındaki şampiyonluk savaşına sahne olacak.