Güncelleme Tarihi:
BMW motosikletler söz konusu olduğunda, "GS" sözcüğünü es geçmemek gerekir. GS: işlevsellik, sağlamlık ve dayanıklılık sözünün verilmesi anlamına gelmekte. Şimdi bu söz, 500cc altındaki segmentte verilecek ve karşınızda GS eki almış yeni bir model var: G 310 GS
Alman üretici, düşük hacimli motosikletin tam bir BMW olduğunu kanıtlamak amacıyla yaptığı açıklamada: "G 310 GS gerçek bir GS'dir. Oldukça çağdaş bir ürün olan motosiklet, sınıfında rakipsizdir. Şehir içi kullanımda atik ve çevik hareket edebilirken, hafif arazi kullanımında da şaşırtıcı derecede güçlüdür" diyor.
Bu özellikler 310 GS'i günlük kullanım için mükemmel bir hale getiriyor. Kompakt, olgun ve konforlu yapısıyla yeni GS segmentinde yepyeni bir ufuk açıyor. Çok yönlülüğüyle bu motosiklet giriş segmentinde özel bir konum taşıyacak.
Videoda açıklandığı gibi: "BMW G 310 GS'i ilk gördüğünüzde gerçek bir GS olduğunu anlayabiliyorsunuz. Yüksek ön çamurluğu, sert yan çizgileri, kısa ve yüksek arka kuyruğuyla 310 GS, GS ailesinin tüm klasik ögelerini içinde barındırıyor. Kısa aks mesafesi, 19 inç ön tekerleği ve yüksek süspansiyon ayarları ile kompakt ölçüler birleştiğinde motosiklet size çevik ve kıvrak bir sürüş sağlıyor" deniyor.
Sıvı soÄŸutmalı tek silindir 313cc hacmindeki motor, 4 sübaba, üstten çift egzantiriÄŸe ve elektronik yakıt enjeksiyonuna sahip. Motor, 180 derece ters yerleÅŸtirilmiÅŸ bu sayede daha fazla hava emiÅŸi mümkün hale getirilmiÅŸÂ ve motosikletin mimarisine pozitif anlamda katkı saÄŸlanmış.Â
G 310 GS'in motoru 9500d/dak'da 34 bg güç, 7500 d/dak'da 28 Nm tork üretiyor. Dinamik bir sürüş keyfi için motosikletin ağırlığı 170 kilogramda tutulmuÅŸ. Yeni enduro motosiklet, kardeÅŸi G 310 R'ın boru ÅŸasisini kullanırken, arka maÅŸa GS'e özel tasarlanmış. Teleskopik ön süspansiyon ters açılı yerleÅŸtirilirken, alüminyum arka maÅŸaya yay direk olarak baÄŸlanmış. Bu sayede sürüş stabilitesi ve keskin bir gidon tepkimesi için temel oluÅŸturacak güzel bir sertlik ayarı yakalanmış.Â
Diğer tüm BMW motosikletleri gibi G 310 GS modelinde de ABS standart olarak sunuluyor. 2 kanallı ABS sistemine sahip, yüksek performanslı fren sistemi ile hem efektif yavaşlama, hem de kısa mesafeli fren mesafesi sağlıyor. Zemin tutuşunun azaldığı durumlar için ABS sistemi bir tuş ile devre dışı bırakılabiliyor. G 310 GS'in tamamen dijital gösterge ekranı bir çok bilgiyi sürücüsüne aktarabiliyor.