Güncelleme Tarihi:
İDAREMİZ İSKOM BİNASI AİRPLUS MARKA KLİMA SANTRALİ, ELEKTROSTATİK FİLTRELİ KLİMA SANTRALİ VE ASPİRATÖRLERİN PERİYODİK BAKIM VE ARIZA ONARIMI İŞİ
İSTANBUL SU VE KANALİZASYON İDARESİ (İSKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İdaremiz İskom Binası Airplus Marka Klima Santrali, Elektrostatik Filtreli Klima Santrali ve Aspiratörlerin Periyodik Bakım ve Arıza Onarımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2024/892504 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İSTANBUL SU VE KANALİZASYON İDARESİ (İSKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Güzeltepe Mahallesi Osmanpaşa Caddesi No:7 34060 Eyüpsultan/İSTANBUL |
c) Telefon ve faks numarası | : | (0212) 301 11 14 - (0212) 321 77 19 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | İdaremiz İskom Binası Airplus Marka Klima Santrali, Elektrostatik Filtreli Klima Santrali ve Aspiratörlerin Periyodik Bakım ve Arıza Onarımı İşi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 4 Kalemden Oluşan İdaremiz İskom Binası Airplus Marka Klima Santrali, Elektrostatik Filtreli Klima Santrali ve Aspiratörlerin Periyodik Bakım ve Arıza Onarımı İşi (Hizmet Alımı) |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | İSKİ Genel Müdürlük Yerleşkesi İSKOM Binası Eyüpsultan/İSTANBUL |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 365(ÜçyüzAltmışBeş) gündür |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 1 gün içinde işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 05.08.2024 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Osmanpaşa Cad. No:7 A Blok Üst Zemin Kat 07 Nolu Oda 34060 Eyüpsultan/İSTANBUL |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3.İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Yetkili Servis Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
-İdarece bu sözleşme süresince çıkabilecek yedek parça ihtiyaçları için 1.300.000,00 TRY ödenek öngörülmüştür. -İhale dokümanı kapsamında yedek parçaların listesi verilmiştir. İstekliler, Birim Fiyat Teklif Cetvelinde yedek parçalar için teklif verirken yedek parça birim fiyat listesinde yer alan tüm fiyatlara eşit uygulanmak üzere toplam yedek parça ödenek tutarı üzerinden iskonto uygulayacaklardır.
#ilangovtr Basın no ILN02063173