Paylaş
Neden çıplaklar ve bu çıplaklığın peynirle ne alakası var bilinmiyor. Gittikleri her yerde erkekler gelip onlarla fotoğraf çektiriyor, herkesin yüzünde yılışık bir gülümseme, kızlara sarılıp, kucaklayıp poz veriyorlar…
Böyle bir reklam kampanyası olsaydı, bir seri halinde yarı çıplak kızları bakkal bakkal gezdirseydik feministler ve gazeteciler kadın bedeni metalaştırılıyor diye haklı olarak ayaklanırdı. Peki bu reklamın aynısını Biscolata erkeklerine yapınca neden her şey böyle bir tatlı gülümsemeyle, ay ne şeker şakalarla, erkeklerin kaslarını mıncıklamayla geçiştiriliyor?
Bu kadınlara karşı uygulanan bir pozitif ayrımcılık değil mi?
Aynı şekilde Biscolata erkekleriyle de erkek bedeni metalaştırılıyor ve reklam kampanyasında bir ürün olarak gözümüze sokuluyor. Erkek çıplaklığı kullanılarak bisküvi sattırılmaya çalışılıyor ki ben saatlerce düşünüp bu iki şey arasında kampanyaya dahil olacak bir bağlantı kuramadım.
O yakışıklı çocukları damızlık öküz gibi gezdirip duruyorlar. Alttan alta da ‘Hımm bakın bu bisküvi erkeği sizi öyle mıncıracak’ , ‘Hadii hadiii dokunmak istemez misiniz? Bakın ne kadar da güzel kasları var’ pompalaması.
Yanlış anlaşılmasın benim şikayetim ‘erkekleri giydirelim asla soymayalım’ değil. Dünya üstünde bunu söyleyecek en son insan benimdir herhalde. Sadece kadınların işlerine geldiği yerde hak savunucusu olup, olayları büyütmede üstlerine olmadığı ama işlerine gelmediği noktada da sus pus olmayı çok iyi becermeleri. Ben bir tek kişiden bile bisküvi erkekleri için ‘Bu ayıp artık kardeşim’ diye bir şey duymadım. Maşallah orta yaşlısından yeni evlisine kadar tüm kadınlar fotoğraf çektirmek için sıradalar.
Sizi gidi sizi!
Gelin çabucak anlaşalım hanımlar, siz de bedeni metalaştırmayı seviyorsunuz. Sadece elinizde fazla fırsat olmadığı için bunu beceremiyorsunuz. O zaman bir sonraki erkelerden gelecek hamlede fazla tantana çıkarmayalım lütfen.
Paylaş