Güncelleme Tarihi:
Moda ve portre fotoğrafçısı Luc Coiffait tarafından Londra’da çekilen entegre dijital kampanyada Jelani Blackman ve RIMON, modayı kendini ifade etmenin bir yöntemi olarak kucaklarken TOMMY JEANS Crest stillerine kendi benzersiz farklarını katıyorlar.
Mobile öncelik veren kampanyada yer verilen özel video röportajlarda her iki sanatçı hedeflerini, ikonlarını, favori seyahat destinasyonlarını ve müziklerini paylaşarak, beklentilerin sınırlarını zorlama konusundaki amansız motivasyonlarıyla kitlelere ilham veriyorlar.
Kapsül koleksiyonda sunulan temel denim parçaları, bir aslan ve kılıcı çevreleyen defne yapraklarından oluşan ikonik Tommy armasının modern uygulamaları ve beklenmedik yerlerde kullanımıyla markanın zengin arşivine kural tanımaz bir yorum getiriyor.
İkonik kadın tasarımları arasında; önünde işleme armalı lacivert ve yeşil ekose şişme ceket; göğsünde işleme armalı lacivert, beyaz ve kırmızı çizgili rugby gömlek elbise; göğüs ve kollarında baskı armalı lacivert veya beyaz kapüşonlu sweatshirt ve beyaz süveter; göğsü kaplayan TOMMY JEANS esnetilmiş bayrak logosunun üzeri armalı beyaz veya lacivert tişörtler; işleme arma detaylı kırmızı kadife trucker ceket, bahçıvan pantolon ve orta yıkama mom jean pantolon; arka cebi işleme armalı açık ve orta yıkama mom jean pantolonlar; sırtı işleme armalı ve “TOMMY JEANS” yazılı denim trucker ceket yer alıyor.