Güncelleme Tarihi:
Klasik bir New York apartmanı içinde çekilmiş, model Rianne Van Rompaey’in yer aldığı reklam kampanyası, lüks yaşama sahip, zahmetsiz ve çekici bir kadının hikayesini anlatıyor.
Michael Kors, “FW19 koleksiyonunda, defile koleksiyonunun eklektik cazibesini yakalamak istedik” diyor. “Michael Kors Collection kampanyası, bugünün lüks jet set, sosyetik yaşamlarından ilham alıyor. Parçalarda bulunan özel yaşamın ve romantizmin zengin katmanları, FW19 koleksiyonumuzun ruh halini, şıklığını ve dramasını tamamlıyor."
Yeni MKC monogramı lüks seyahat çantalarını süslerken, çarpıcı tüy işlemeler, keskin balıksırtı terziliği, payetler ve danstan ilham alan baskılar koleksiyonun merkezinde yer alıyor.
Reklam kampanyasında, Fall 2019 Michael Kors Collection çekiciliğinin Rianne’in çabasız cazibesiyle bir araya gelmesi rahat, modern bir lüks anlayışının mümkün olduğunu gösteriyor.