Güncelleme Tarihi:
arafetle bitirdi, kıyafetlerinin çoğunu yapmaya bağımlı oldukları zanaatkârların bir kutlamasıyla. İl calzolaio (kunduracı), la sarta (terzi), la magliaia (örücü), la tessitrice (dokumacı), la cravattaia (kravat üreticisi) ve video ekranlarında oynatılan siyah beyaz videolar , Metropol'ün fuayesinde bulunan artigiani çalışma tezgahlarında oturdu ve misafirlerle birlikte poz verdi. Koleksiyon, bir önizlemede “İtalyan, erkek kıyafeti gibi,” dedi. “Bu, gözlerimiz aracılığıyla geleneğe bir övgü.”
Öyle ya da böyle, İtalyan geleneği Dolce ve Gabbana'nın her zaman kutladığı şeydir, ancak bu koleksiyonun tüm el sanatları için normalden daha tatlı bir etkisi vardı. Tasarımcılar, taslaklarını İtalya'nın her yerindeki ev trikolarına ve kroşe makinelerine göndermeyi ve tasarımlarının yapıldığı incelikten şaşkına dönmeyi anlattılar. Bir tığ işi sütyen ve külotun kıvrımlı beline ve kalçalarına işaret eden Dolce, “Kumaşın makasla kesilmesi gibi değil.” Dedi. “Bu tüm şirket için güzel bir deneydi, bu trikolar bize öğretiyordu.”
Bu zanaatkâr kucaklama moda genelinde yankılanıyor. Bu, türbülanslı (distopik?) Zamanlarımıza, teknik bağımlılıklarımıza bir tepki. “Açıkçası seksi seviyoruz,” dedi Gabbana, “ama bu anda çok agresif hissettirdi. Hayatı daha yumuşak, daha samimi bir şekilde almak istedik. ” Ve böylece, bejeweled saten akşam sandalet pisti el örgüsü ev terlikleri ile paylaştı ve kolay giyilen ev bornoz sayısız yolla yeniden yorumlandı: tığ işi, aslında bir örgü olan yüce shearling bir görünümde ve ultra -büyük boy oranları 1980'lerin sonlarında Dolce & Gabbana erkek giyim şovundan kaldırılan yumuşak erkek giyim alpaka. Bunlar daha masum zamanlara benziyor, değil mi?
121 görünüşte -ve beş Amy Winehouse şarkısında- bu koleksiyon trikolar üzerinde ağırdı. Tüm yumuşaklık için yapılandırılmış imbik, erkek giyiminin dikilmesiydi. Dolce ve Gabbana il sarto ve la sarta'yı daima meşgul ederler ; bu sezonun farkı, terzinin ne kadar çocuksu olduğu, gazetecilerin kapaklarının ve görünümlerin çoğuna eşlik eden bağların vurguladığı bir duyarlılıktı. Sonunda, eril ve kadınsı itme ve çekme femme yönünde eğildi. Yine de, sanatsal kökenleri sayesinde bu şaşırtıcı ve ferahlatıcı yumuşak bir Dolce & Gabbana koleksiyonuydu. İhtiyacımız olan şey olduğunu bir şekilde sezgiselleştirmek için ikisine de kredi.