Güncelleme Tarihi:
Rahatlıktan ve şıklıktan ödün vermeyenlerin markası Gap; Balmain, Dsquared2, MSGM, No Vacancy Inn, Surf is Dead, Opening Ceremony Stampd ve Officine Generale ortaklığıyla ve GQ işbirliğinde erkek sweatshirtlerinden oluşan özel bir koleksiyon hazırladı.
Tasarımcılar, ikonikleşmiş Gap logosunu tekrar yorumlayarak koleksiyonu hayata geçirdi.
Gap’in Erkek Koleksiyon tasarımlarından sorumlu başkan yardımcısı John Caruso “Gap, tasarımcı kadrosunu genişleterek, GQ ile işbirliğini sürdürmekten heyecan duyuyor.” ifadelerini kullandı. “Gap için, logo sweatshirt en ikonik stillerden biri, bu yüzden dünyaca ünlü tasarımcıları bu klasiği yeniden tasarlamaya davet ettik. Her tasarımcının benzersiz bakış açısını dünya çapındaki müşterilerimize sunuyoruz.” sözlerini de ekledi.
29 Kasım’da Türkiye’de satışa çıkan sınırlı sayıdaki bu özel koleksiyona Nişantaşı City’s, Kanyon, Zorlu, İstinyePark, Akasya, Agora, Kentpark, İstiklal Demirören, Akmerkez ve www.gap.com.tr’den ulaşabilirsiniz.