Oluşturulma Tarihi: Mart 30, 2017 14:36
CH Privée, feminenlik gizeminin ve sevginin bir kutlamasından en beklenmeyen güç olarak karşınıza çıkabilir...
CH Carolina Herrera, House of Herrera'nın en son parfümü ile klasik malzemeleri en modern koku geliştirme teknikleriyle birleştiriyor.En yeni Carolina Herrera kokusu CH Privée, bir kadının özel anlarından, feminenlik gizeminin ve sevginin bir kutlamasından en beklenmeyen bir güç olarak ortaya çıkıyor.Carolina Herrera Parfümleri Kreatif Direktörü Carolina Herrera de Baez şöyle diyor: "Günümüzde bazı kişisel gizliliklerin korunması zorunludur, sonuçta gizemin bir damlasından daha duyusal başka bir şey yoktur.”CH Privée, #thisisprivee etiketi ile paylaştığı, Lily Aldridge ve Justive Joslin modelleri tarafından oluşturulan bir çiftin yer aldığı bir kampanyayla, yakınlığı övmekte ve daha fazla paylaşmanın hakim olduğu bir dönemde gizliliğin korunmasını teşvik ediyor.
Carolina Herrera de Baez ve Master Perfumer Dominique Ropion, markanın imza unsurlarını yeni bir düzeye taşıyor. Sonuç olarak ortaya çıkan yemyeşil ve esrarengiz, moda ile derin bağları olan bir kokudur. Bu parfüm, CH Carolina Herrera'nın en etkileyici yanından ilham alır, hem kullananın hem de izleyenin isteklerini karşılamak üzere tasarlanmış bir görünümden esinlenmiştir. Kırmızı elbise, yüksek topuklar ve aksesuar kombinasyonu, aynı anda baştan çıkarıcı ve büyüleyici bir ifade tarzı yaratmaktadır.
CH Privée, nadir notaların yoğun bir birleşimidir: Vanilya Havyarının içine sarılan Osmanthus Absolute ve özünde Kırmızı Deri Akorduna bağlı orman zeminindeki Patchouli'nin dokunuşları. Sonuç, Master Perfumer Dominique Ropion tarafından CH Privée için geliştirilen özel hazırlanmış bir kreasyondur. Dominique Ropion "Lüks ile duyusallık arasındaki ikiliğin başından itibaren, kompozisyonundaki tüm bileşenlerin olağanüstü kalitesini sergileyebilecek güçlü feminen bir parfüm yaratmak istedik" diyor.CH Privée'nin kalite ile örtülü bir gizem aurası var; bu, konvansiyonel bileşenleri, en yeni parfüm geliştirme teknikleriyle bir araya getirerek Carolina Herrera'nın özünü taşıyan büyüleyici bir parfüm üretmektir.“Carolina Herrera kadını parfüm ile çiçek açmıştır ve şimdi Carolina Herrera'nın zarafetini ve zamansızlığını CH Privée kadınından daha iyi temsil eden birini düşünemiyorum." Carolina Herrera de Baez.CH Privée, en ince ayrıntısına kadar güzel bir şekilde çalınan anların gizliliğini yavaş yavaş açığa çıkartarak, Carolina Herrera'nın ruhunu beklenen şekilde hayata geçiriyor.
CH Carolina Herrera Hakkında
CH Carolina Herrera, öncü-zarafeti ve sofistikeliği ile tanınan uluslararası bir moda ve parfüm evidir.1981 yılında Carolina Herrera, haute couture, hazır giyim ve aksesuarları, kadınlar, erkekler ve çocuklar için olduğu kadar düğün ve kokuları da içeren kendi ismini verdiği etiket koleksiyonları olan Carolina Herrera New York'u kurdu.Carolina Herrera 2001 yılında, sektör üzerindeki etkisini takiben, Carolina Herrera New York deneyiminin bir devamı ve tamamlayıcısı olarak tasarlanan günlük yaşam için bir yaşam tarzı koleksiyonu olan CH Carolina Herrera'yı sundu. İfadesine göre, "koleksiyonlarımız, yaşa bakılmaksızın CH ruhunu ve hayata yönelik bir tutumu yansıtıyor. Saf çizgiler, kumaşlarda mükemmeliyet ve desenlerin peşindek gittik.”CH Carolina Herrera, Carolina Herrera'nın geleneksel couture sanatı ve kişisel felsefesi ile aynı ideallikteki moda ve parfümler sunuyor. Carolina Herrera şöyle ifade ediyor "Tasarımın en iyi tarafı kişiliğini değiştirmeden her insanın en iyisini vurgulamaktır. Ve bunu da her kişinin bireysel stiline saygılı olarak ve herşeyin bir araya getirilebileceği ve farklı vesilelere adapte edilebileceği koleksiyonlarla gerçekleştirdik. Giysilerimiz zarif, özgür ve rahat hissetmeniz için yaratılıyor".
Carolina Herrera'nın yaşam tarzını incelik ve özgünlükle tamamlayan Carolina Herrera New York koleksiyonunun mevsimsel temalarından ilham alan ölçüsüz zarafet. CH Carolina Herrera, kurucusu Carolina Herrera'nın ikonik stiline özgü zahmetsiz inceliği yansıtıyor.House of Herrera'nın
parfüm, kıyafet ve kadınlar, erkekler ve çocuklar için aksesuarlar gibi ürün seçimleri 105 ülkede 15.000'den fazla satış noktasında satışa sunuluyor.