Güncelleme Tarihi:
Avon’un Oxford Economics işbirliği ile dünya genelinde 15 ülkeden 1000 kadınla yürüttüğü araştırma sonuçları, şirketi kadınlar için harekete geçirdi. Dünya çapında esnetilmiş çalışma kalıplarına rağmen kadınların hala kendi işlerini yapma konusunda geri tutulduğunu gösteren araştırma sonuçlarından yola çıkan Avon, ‘stand4her’ programını başlattı.
Stand4her programı hakkında
Kadınların gerçek potansiyellerini göstermelerini engelleyen en büyük bariyerlerle mücadele etmek için dünya çapında başlatılan program ile 2030 yılına kadar 100 milyon kadının çalışma ve yaşam standartlarının iyileştirilmesi amaçlanıyor.
Kadınların para kazanma potansiyelini arttırmak, kendilerini ifade etme özgürlüklerini vurgulamak ve güvenli, sağlıklı bir hayat yaşamalarını sağlamaya yönelik olan program, 6 ana başlıkta toplanıyor.
“Fair for Her” programı, Avon ürünlerini üreten tedarikçi fabrikalarda çalışan yaklaşık 250 bin kadının çalışma şartlarının iyileştirilmesi ve kadınların kariyerlerini bir üst seviyeye çıkarmalarına yardımcı olmayı amaçlarken; Avon Vakfı Kadın Burs programı, temsilci kadınlar ile ailelerindeki bireylerin eğitim masraflarına destek olmayı hedefliyor.
Avon’un başlattığı Stand4her programında, Meme Kanseri ve Aile içi şiddeti önleme de yer alıyor. Avon Vakfı tarafından yılda 100 milyon kadın meme kanseri ve şiddet konusunda bilinçlendirme ve eğitim vermeyi de hedefliyor.
Avon CEO’su Jan Zijderveld, program ile ilgili olarak “Bugün kadınların ekonomiye katkısı hala erkeklerden daha az ama değişimin aracısı olabilir ve kökleşen bariyerleri değiştirip yeni fırsatlar yaratabiliriz. Dünyanın her yerinde bizimle çalışan, bizden ürün alan 100 milyon kadın ve etkileşimde olduğumuz diğer milyonlarca kadın ile Avon’un ve yanımızdaki partnerlerin gerçek ve bitmeyen bir etki yaratmak için kritik bir rolü olduğuna inanıyorum” diye konuştu.
Ayrıca Avon, Kadın Çalışanlar Stratejisi ile kadın çalışanlarına başarılı olmaları için ihtiyaçları olan fırsat ve çalışma şartlarını sunuyor. Marka; her yaş, etnik kimlik ve kültürden kadına, kaliteli ve ulaşılabilir fiyatlarla ürünler sunan yeni marka stratejisi kapsamında basmakalıp inançları yıkmayı ve herkesi kendisini ifade etmesi için yüreklendirmeyi amaçlıyor.