Kord İplik’in Sırrı

Güncelleme Tarihi:

Kord İplik’in Sırrı
Oluşturulma Tarihi: Mart 24, 2014 09:12

Vodafone Red Business tarifeleriyle, Kord İplik yurtdışında da başarısını devam ettiriyor.

Haberin Devamı


İplikle gelen başarının hikayesi: Kord İplik

Yenilikçi ürün ve hizmet anlayışı ile fark yaratıp bugün devlerle yarışır duruma gelen başarılı KOBİ hikayesi; Kord İplik’in başarısının sırrını, Kord İplik Genel Müdür Yardımcısı Osman Necipoğlu verdi.

1987 yılında bir aile şirketi olarak kurulan KORD İplik, son 3-4 yıldır yurtdışına yaptığı açılım ile hızla büyüyerek bugün sektörünün en önemli isimlerinden biri olarak öne çıkıyor. Şu anda tekstil, beyaz eşya üretiminde kullanılan iplerden, Yasemin Dalkılıç’ın rekor denemelerinde kullandığı halatlara kadar çok geniş bir ürün yelpazesinde üretim yapan Kord İplik, Türkiye genelinin yanında, yurtdışında da 40 ülkede müşterilerine hizmet veriyor; yurtdışındaki iletişim ihtiyaçlarını Vodafone Red Business tarifeleriyle karşılayarak, iletişim maliyetlerini düşürüyor.

Haberin Devamı

Osman Necipoğlu: “Kendimi Türkiye’deymiş gibi rahat hissediyorum.”

Uluslararası piyasalarda öne çıkmak için bilgiyi, yaratıcılığı, teknolojiyi doğru ve etkin kullanmanın kritik olduğunu ifade eden Kord İplik Genel Müdür Yardımcısı Osman Necipoglu, “Yurtdışı büyüme stratejilerimiz kapsamında Red Business tarifeleri ile akılcı bir maliyet yönetimi stratejisi benimsedik. Vodafone Red Business tarifeleriyle yurtdışı seyahatlerimizde, tarifemizdeki konuşma, sms ve interneti yurtdışında da Turkiye’deymiş gibi kullanarak yüklü telefon faturalarından kurtulduk. Şimdi yurtdışında cep telefonumla konuşuyorum, internete giriyorum, kendimi Türkiye’deymiş gibi rahat hissediyorum.” dedi.

Kısacası, Kord İplik Red Business tarifeleriyle yurtdışında da Türkiye’deymiş gibi rahat.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

İlandır.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!