Zihni Sinir projeler satışı etkiliyor

Güncelleme Tarihi:

Zihni Sinir projeler satışı etkiliyor
Oluşturulma Tarihi: Kasım 21, 2003 00:00

Ä°stanbul'daki Kadıköy Tepe Nautilus AlışveriÅŸ Merkezi'nin müşterileri hemen her hafta burada düzenlenen ilginç etkinliklere tanık oluyor. Geçen yıl Babalar Günü öncesi gece yarısına kadar, Anneler Günü öncesi ise 36 saat açık kalan alışveriÅŸ merkezinde, sık sık sergiler, ÅŸiir dinletileri düzenleniyor. Satışları artırmaya yönelik bu projeleri, Tepe Nautilus'un dört müdürü birlikte yaratıyor. Biz de, ekibin lideri Hakan Kurun'la satış stratejileri üzerine konuÅŸtuk. n AlışveriÅŸ merkezlerinde pek rastlanmayan ilginç etkinlikleriniz var. Bunlar nasıl ortaya çıkıyor?DüzenlediÄŸimiz etkinlikler tamamen bizim fikrimiz. Yurtdışındaki alışveriÅŸ merkezlerinden kopya çekmiyoruz yani. Tepe Nautilus'un operasyon, reklam, maÄŸaza iliÅŸkileri, teknik hizmetler müdürleri ve ben toplanıp, organizasyonlarımıza karar veriyoruz. Halkla Ä°liÅŸkiler ajansımızın da fikirlerini alıyoruz.n Proje oluÅŸtururken nelere dikkat ediyorsunuz?Burası deniz temalı bir alışveriÅŸ merkezi. Nautilus 500 milyon yıldır hiç deÄŸiÅŸim geçirmeden suda yaÅŸayan bir canlının adı. Merkezimizin her köşesinde zaten bu deniz temasını görebilirsiniz. Biz yöneticiler olarak bu konsepte uygun, bütünlüğü bozmayacak, halkın dikkatini çekecek aktiviteler yaratmaya çalışıyoruz. Mesela, deniz tabanında çekilmiÅŸ fotoÄŸraflardan oluÅŸan bir sualtı fotoÄŸrafları sergisi ile gemi modelcileri sergisi yaptık. Bunlar doÄŸru mesajlar verdiÄŸimiz, Türkiye'de bir alışveriÅŸ merkezinde benzeri yapılmamış etkinliklerdi.n Bu tip aktiviteler satışı veya ziyaretçi sayısını etkiliyor mu?Biz marka oluÅŸturmaya çok önem veriyoruz. Etkinliklerimiz, marka oluÅŸturabilmek için oldukça önemli bir yardımcı. Tepe Nautilus henüz bir yaşında ve yıllık 300 milyon dolar para giriÅŸi hacmine sahip. Zaten üst gelir grubuna hitap ediyoruz. Hafta içi 25, haftasonu 45-50 bin kiÅŸi burayı ziyaret ediyor. Kısa sürede bu rakamlara ulaşılmasında, bu aktivitelerin çok büyük etkisi var.n Åžimdiye kadar en çok beÄŸenilen, dikkat çeken etkinliÄŸiniz hangisiydi?Geçen yıl Anneler Günü'nde tüm gece açık kalmıştık. Bu çok ses getirmiÅŸti. Müşterilerin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak aktivitenin baÅŸarısını artırır. Çalışan insanları düşündük. Gündüz annelerine hediye almak için vakitleri yok, biz de onlara gece hizmet verelim dedik. Anneler Günü'nde 36 saat açık kalmayı geleneksel hale getirsek diye düşünüyoruz. En Tepedekiler isimli bir anketimiz de olmuÅŸtu. Ziyaretçilerimizin oylarıyla yılın en baÅŸarılı isimlerini seçmiÅŸtik. Zihni Sinir sergisini de müşterilerimiz çok eÄŸlenceli buldu. n Åžeker Bayramı, yılbaşı, Sevgililer Günü sırada. Ä°leriki günlerde neler yapacaksınız?Bizim aklımıza her an, her ÅŸey gelebilir. Sadece el sanatları ve yöresel sanatlarla ilgili etkinlikler yapacağımızı söyleyebilirim. Bunlar interaktif etkinlikler olacak, müşteriler de katılabilecek. Bu tür farklı aktivitelerimiz hep sürecek.Tepe Nautilus'tan hediye kazanma fırsatıBu bayram Tepe Nautilus'ta 24 aya varan taksitler ve yüzde 50’ye ulaÅŸan indirimler var. Ayrıca Tepe Nautilus'ta en az 25 milyonluk alışveriÅŸ yapanlar, ‘‘En Tepedekiler 2003’’ anket formunu doldurmaya hak kazanacak. En Tepedekiler 2003 yarışmasında anketi dolduranların verdiÄŸi oylarla müzik, sinema, TV, spor dallarında en iyiler belirlenecek. Böylece Tepe Nautilus'un sürpriz yılbaşı hediyesini kazanma ÅŸansınız olacak.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!