Yeliz ÖZ
Oluşturulma Tarihi: Nisan 27, 2006 00:00
Tüm dünyada mayıs ayında satışa sunulacak "Success 10/10" adlı kahve kremasının, verdiği tokluk hissi ile bir saat boyunca yemek yeme isteğini yüzde 50 azalttığı ileri sürüldü.
Fransa’da üretilen ve içinde hurma yağı ile yulaf özü bulunan ürünün üreticisi Laboratoire Physcience’in Türkiye Pazarlama Müdürü Belmin Barış, Uluslararası Obezite Yayını tarafından normal ve normal üstü kilolu kişiler üzerinde yapılan klinik çalışma sonucunda, ürünün bir saatten itibaren açlık hissinde yüzde 41 azalma, birinci günden itibaren
kalori alımındaysa yüzde 44 azalma sağladığını belirtti. Ürünün, 20 gün sonunda vücudun yağ kütlesinde azalmaya neden olduğu ileri sürülüyor.