Güncelleme Tarihi:
Markası ”L’Atelier d’Existence” ile moda dünyasında kısa sürede adını duyuran Günsel Ülkü, bu yıl Levent Kanyon ve Nişantaşı City’s alışveriş merkezlerinin yanı sıra, başta İtalya olmak üzere yurtdışında bir çok ülkede ürünlerinin satışına başlamış ve yaptığı defilelerde koleksiyonları övgü toplamıştı. Bu ay Nişantaşı Orhan Ersek sokakta yeni showroom’unu açarak 2011-12 Sonbahar- Kış koleksiyonu “Sweet Bitter Love”ı modaseverlerin beğenisine sundu.
Sınırlı sayıda üretiliyor
Koleksiyonlarının güçlü, başarılı, özgür kadınları simgelediğini söyleyen Ülkü, siluetlerin ana hatlarıyla modern, sofistike, elegan çizgilerden oluştuğunu belirtti. Kullanılan kumaş ve aksesuraların New York'tan ve Milano'dan ithal özel üretim ve sınırlı metrajda dokunduğunu anlatan tasarımcı, şunları söyledi: "Bu kumaşlarda doğal elyaflar dikkat çekiyor. Transparan ve uçuşan hafif dokular, kaşmir, ipek krep, şifon ve payetli kumaşların ağırlıklı kullanıldığı koleksiyon güncel moda trendlerini yansıtırken klasik çizgiden ödün vermiyor ve bu nedenle her kadının gardrobunda temel bir parça olarak yıllarca kullanılabiliyor. Ayrıca vucut kusurlarını kapatacak kalıplar kullanılarak siluetlere estetik kazandırılmış. Koleksiyonun en önemli özelliği her bir modelden sınırlı sayıda üretiliyor olması, böylece davetlerde 'pişti' kabusu ortadan kalkıyor. Fiyat politikamızı ise lüks tasarımı makul fiyatlarda tüketiciye sunmak olarak tanımlıyoruz."
Koleksiyonların 25-55 yaş arası kadınlara yönelik olduğunu vurgulayan Ülkü, "Markanın hizmet hedefi müşterisine sadece kıyafet vermek değil günün modasını ona en yakışan şekilde kendisine yorumlamasına yardımcı olmak, bir çeşit stil danışmanlığı ve moda koçluğu hizmetini de beraberinde sunmak" diye konuştu.
Bu arada Günsel Ülkü koleksiyonları İtalya başta olmak üzere Avrupa Ülkeleri, ABD ve Ortadoğu’da 9 ülkede 21 noktada satılıyor.