Oluşturulma Tarihi: Ekim 10, 2009 00:00
Worth Global Style Network (WGSN), moda, tasarım ve stil endüstrileri için online danışmanlık veren bir sistem. Trend analizi yapıyor, tüketici eğilimleri hakkındaki araştırmaları yayınlıyor, stil adına dünyanın neresinde ne oluyor düzenli olarak haber veriyorlar.
Dünyadaki tüm moda markaları ve aynı zamanda modaya dokunan işler yapan teknoloji, otomotiv ve kozmetik markaları WGSN’e üye. Üstelik her biri yılda yaklaşık 30 bin lira ödüyorlar. Bu büyük trend portalı, 2010-11 sonbahar kış erkek giyim trendlerini anlatırken bir Türk markasına, Tween’e yer verdi. Markanın 2009-2010 sonbahar kış koleksiyonundan örnek fotoğraflar yayınladı. Son iki yıldır İngiltere, İtalya ve Japonya başta olmak üzere dünyanın sayılı katlı mağazalarında ve butiklerinde yer alan, en prestijli erkek moda fuarı Pitti Immagine Uomo’ya 4 sezondur katılan Tween, WGSN kadrosunun uzun zamandır yakın takibindeydi. Genel alıcı kitlesini dünya şöhretlerinin oluşturduğu bu satış noktalarında, özel dokunmuş kumaşlardan limitli adetlerde ürünler sunan Tween, moda dünyasında yeni bir soluk olmaya çalışıyor.
KIŞIN İLHAMI 80’Lİ YILLARIN ROCK TARZI
Tween 2009-2010 Sonbahar-Kış erkek koleksiyonu modern ve klasik, gece ve gündüz, vintage ve aktüel gibi tezat görünümleri, farklı bir dengede buluşturuyor. 80’li yılların rock müzik akımlarından besleniyor. Özgün trend önerileri ve yeni formlar ile sezon modasına farklı bir yorum getiriyor. Ekoselerin hâkim olduğu takım elbiseler, keçeleştirilmiş ya da yıkanmış yün ve deri kullanılarak hazırlanan modern formlu tek ceketler, yelekler ve dar paça pantolonlar anahtar ürünler.