Ün demek parfüm demek

Güncelleme Tarihi:

Ün demek parfüm demek
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 31, 2007 00:00

Ünlü olmanın bir kuralı da kendine özgü bir parfümünün olması. Yıllar önce Elizabeth Taylor’ın açtığı yolda yürüyen ünlüler, kendi istedikleri kokuları yaptırıyor, ünlerine ün katıp zengin oluyorlar.

Koku krallığında kendine bir yer ayırmayı başaran ünlüler, filmlerde, dizilerde bir adım öne geçiyor. Sadece kokmuyor, para da basıyorlar. İlk olarak Elizabeth Taylor kendi parfümünü piyasaya sürdüğünde ’satılmaz’ gözüyle bakılan bu ürünler, yıllar geçtikçe ünlü olmanın vazgeçilmez bir getirisi olarak görülmeye başlandı.

2 Ağustos’ta Sarah Jessica Parker’ın ’Covet’i, Celine Dion’un ’Paris Nights’ı, Kylie Minoque’un da ’Sweet Darling’i piyasaya sürülüyor. Sadece Amerika’da yıllık 2.9 milyar dolarlık bir pazarı bulunan ’ünlü parfüm piyasası’nın yan ürünleri de iyi satıyor. Parfümler 15-35 dolar arasında değişen rakamlarda satışa sunuluyor. 

İşte parfümü olan ünlüler

Elizabeth Taylor: White Diamonds, Forever Elizabeth, Gardenia, Black Pearl, Diamonds&Emeralds

Britney Spears: Curious, Fantasy

David Beckham: Intimately Beckham, Intense Instinct, David Beckham

Kylie Minogue: Darling, Sweet Darling

Naomi Campbell: Mystery

Paris Hilton: Paris Hilton

Jennifer Lopez: Glow, Still, Love at First Glow, Live, J.Lo

Sarah Jessica Parker: Lovely, Covet

Celine Dion: The Fragrance, Paris Nights

Stella McCartney: Stella

Antonio Banderas: Spirit Cologne

Sean Paul:
Unforgettable
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!