Oluşturulma Tarihi: Haziran 22, 2007 00:00
DÜNYANIN devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality kapsamına Ülker, Vakko ve Vitra da girdi. Firmalara global markalaşma süreçlerinde finansal desteğin yanında, eğitim ve stratejik danışmanlığın da verildiği destek programına katılan bu üç markayla birlikte desteklenen marka sayısı 39’a yükseldi. Desteklediği sektör sayısını da artıran Turquality, program kapsamına alınan firmalarla birlikte, gıda, hazır giyim, beyaz eşya, elektronik ve kuyum/mücevher sektörlerinin yanı sıra seramik-banyo gereçleri sektörünü de desteklemeye başladı. Harcamalarının yüzde 50’si, üst limit olmaksızın 5 yıl boyunca desteklenecek Ülker, Vakko ve Vitra, iç pazarda olduğu gibi yurtdışında da marka bilinirliğini artırarak pazar payını yükseltmeyi, böylece markaları ile yurtdışı satışları içindeki markalı ürün satış cirosunu büyütmeyi hedefliyor.