Güncelleme Tarihi:
Zaman geçen yaz. Türkiye’nin en gözde tatil beldesi Türkbükü’ne kocaman bir tekne yanaşır. Öyle kocamandır ki koya girmekte zorlanır. Gazetecilerin ilgi odağı olan teknenin sahiplerinin kim olduğu kısa sürede ortaya çıkar. Meksika’nın en zengin işadamı Ricardo Salinas ailesini de alarak, lüks yatıyla Bodrum’a gelir. Forbes dergisinin listesinde dünyanın en zenginler listesinde 37. sırada yer alan işadamı ve eşi Maria Laura Medina Salinas Türkbükü’nde gezinirken fark ederler BNG’yi... Sonrasını Maria Laura anlatıyor: “Mağaza dışarıdan bile farklı duruyordu. Ben aslında iç mimarım, önce dekorasyondaki tutarlılık dikkatimi çekti. Kıyafetleri çok sonra fark ettim. Ve kıyafetlerin mimari ile uyumuna hayran kaldım. Tüm detayların tek elden yani Nilgün’ün elinden çıktığını öğrenince de daha tanımadan ona hayran oldum. Kıyafetleri denemeye başladıkça ise hayranlığım katlandı. Çok farklıydı, çok kaliteliydi. Bir kıyafeti farklı şekillerde giymek mümkündü. BNG’nin bir şubesini ülkemde açmaya mağazadan çıkmadan karar vermiştim.”
Maria Laura Medina Salinas, kocasının parasını har vurup harman savuran biri değil. İyi farkındalıkları yüksek, duyarlı bir kadın. 2004’ten beri dünyanın en iyi tasarımlarını Meksika’ya getiriyor. “Mobilya, endüstriyel tasarım ve aksesuar konusunda beğendiğim bir çok tasarımcıyı Meksika’ya getirdim. Farklı markaları ‘Esencial’ adını verdiğim mağazamda topladım. Uzun süredir bir de hazırgiyim markası eklemek istiyordum. Aradığım tasarımlar karşıma Türkiye’de çıktı” diyor.
Markanın yaratıcısı Nilgün Gülen BNG’yi şöyle anlatıyor: “Dört ana kuralım var. Birincisi yeni teknolojileri takip ediyorum. Kullandığım kumaşların teknik özellikleri benim için çok önemli. Terletmiyor, vücut ısısını dengeliyor. İkincisi fonksiyonellik. Tasarladığım bir kıyafet birden fazla şekilde ve stilde giyilebiliyor. Üçüncüsü anne-kız trendini takip ediyorum. Yani hem kızları hem anneleri giydirebiliyoruz. Dördüncü ve sonuncu nokta ise naturellik. Kullandığımız tüm kumaşlar doğa dostu. Yalın olmak bizim için vazgeçilmez. Fazla renklilikten yana değiliz. Her sezon siyahların, grilerin, bejlerin yanında tek bir patlak renk seçiyoruz. Bu sene kırmızıyız.”