Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Kasım 26, 2000 00:00

Haberin Devamı

Üçüncü kez arızalandı

20 Aralık 1999 tarihinde Ericsson T18 cep telefonu aldım. Ekran donması ve tuşların çalışmaması şikayetiyle telefonumu aldığım mağaza başvurdum. Cep telefonum, ağustos ve ekim ayında aynı arızadan, garanti kapsamında tamir gördü. Ancak, üçüncü kez arızalandı. Garanti belgesine göre iki kez aynı arızayı yapan telefonun değiştirilmesi gerektiği belirtiliyor. Bu arada telefonumun garanti süresinin bitimine bir ay kaldı. Yetkili servis ise ısrarla üçüncü tamiratı yapmak istiyor. Tamirat yapılana kadar garanti süresi dolacak. Ne yazık ki telefonumu değiştirmek istemiyorlar.

Veysi Kokulu

Yetkili diyor ki

Ericsson Müşteri Hizmetleri yetkilisi Engin İleri, ‘‘Müşterimiz, 0212 286 06 06 numaralı telefon aracılığı ile bize ulaşabilir. Yetkili servisten isim olarak kaydını bulamadık. Kendisine verilen servis numarasını tarafımıza bildirirse müşterimize yardımcı olacağız’’dedi.

Deforme oldu

Yaklaşık iki yıl önce, kızımın mezuniyet töreni için, Polo mağazasından kadife elbise aldım. Elbisede kuru temizleme yapılabileceğini gösteren bir işaret bulunuyordu. Daha sonraki günlerde elbise lekelendiği için kuru temizlemeciye verdik. Ancak, kadife elbisenin tüyleri tamamen döküldü.

Durumu ilgili mağaza yetkililerine ilettik. Kendileri, kumaştan kaynaklanana bir hata olduğunu kabul ettiler. O gün için ödediğimiz ücret karşılığı başka bir ürün alabileğimizi söylediler. Ancak, aynı fiyatla başka bir ürün almak bugün için mümkün olmayabilir. Şehbar Ercan

Yetkili diyor ki

Polo Mağazası Şefi Uğur Batuk, ‘‘İki sezondur kadife elbise çıkmıyor. Aynı elbise bulunmayabilir. Müşterimize istediği başka bir ürünü verebiliriz’’ diye konuştu.

TEL : 0 242 340 38 38\ 1234

FAX: 0 242-243 40 43

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!