Güncelleme Tarihi:
Sıfır Bir-“Bir Zamanlar Adana” ile farkındalık yaratmayı ve aboneliklerini artırmayı hedefleyen BluTV Instagram Stories’in mobil kullanımlarından yola çıkarak kampanya planlaması yaptı.
Premium üyelik için kaydolma olasılığı yüksek kitlelere ulaşmayı hedeflenen kampanyada, Adana ve çevre illeri, BluTV’nin mevcut üyelerine benzeyen kişiler ve reklamlara tıklamış ama üye olmamış herkes bu kampanyaya dahil edilerek markanın mevcut üyeleri kampanya dışında tutuldu ve efektif bütçe kullanımı sağlandı.
Instagram Stories’de mobil’e özel dikkat odaklı yaratıcı videolar ile reklamlarını yayınlayan marka bu çarpıcı reklam deneyimi ile istediği farkındalığı yaratmakla kalmadı aynı zamanda aboneliklerini de artırdı.
Reklam sonuçlarından da görüldüğü üzere stories reklamları BluTV’ye feed'deki diğer reklamlardan % 28 daha fazla dönüşüm getirdi.
Kampanya Instagram’ın global sitesinde başarı hikayeleri arasında yerini aldı.