Güncelleme Tarihi:
Kate Moss’un selülitlerini, kırışıklarını Photoshop’la... Naomi Campbell yine ‘diva’ moduna girmiş, seti kırıp dökmüş, onunla uğraş. Cara Delevingne gece partiyi fazla kaçırmış, çekime yetişemiyor. Reklam kampanyalarında top modellerle anlaşan modaevlerinin, fotoğrafçıların çilesi saymakla bitmez. Ancak bu hafta yaşanan bir gelişme, “top model çağı tarih mi oluyor” tartışmasını başlattı.
Çünkü moda devi Louis Vuitton, 2016 ilkbahar kampanyasının yeni yüzü olarak ‘Final Fantasy XIII’in kahramanlarından ‘Lighning’i seçti. Ortalık karıştı: Acaba avatarlar, gerçek top modellerin yerini hepten alacak mı?
Kampanya için video oyun tasarımcısı Tesuya Normura ile çalışan modaevinin kreatif direktörü Nicolas Ghesquière, neden ilham perisi olarak ‘Lightning’i seçtiklerini şöyle anlatıyor: “Bu hareketimiz, yeni bir dönemin müjdecisi aslında. Lightning stil sahibi, üstelik bir bir kahraman. Dünya çapında herkes onu tanıyor.” Ghesquière haksız sayılmaz: İlk kez 1987’de piyasaya sürülen oyunun, bugüne kadar 110 milyon kopyası satıldı. Yani birçok top modelden daha fazla tanınıyor ve seviliyor.
PODYUMDA AVATAR ÇAĞI