17 Eylül’de başlayacak İstanbul Bienali ücretsiz ziyaret edilebilecek

Güncelleme Tarihi:

17 Eylül’de başlayacak İstanbul Bienali ücretsiz ziyaret edilebilecek
Oluşturulma Tarihi: Eylül 15, 2022 15:03

17'nci İstanbul Bienali 17 Eylül-20 Kasım 2022 tarihleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek.

Haberin Devamı

İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı (İKSV) tarafından düzenlenen İstanbul Bienali’nin 2007 yılından bu yana sponsorluğunu üstlenen Koç Holding sponsorluğunu, 2036 yılına kadar uzatmıştı.

Arter Kurucu Direktörü Melih Fereli, İKSV Genel Müdürü Görgün Taner, İKSV Güncel Sanat Projeleri ve İstanbul Bienali Direktörü Bige Örer ve Koç Holding Kurumsal Marka ve Sponsorluklar Koordinatörü Okyar Tuncel’in katıldığı basın toplantısında, Koç Holding’in 17. İstanbul Bienali iletişim kampanyası kapsamında hazırladığı reklam filmi ilk kez yayınlandı.

Arter Kurucu Direktörü ve Vehbi Koç Vakfı Kültür Sanat Danışmanı Melih Fereli toplantının açılışında yaptığı konuşmada İstanbul Bienali’nin büyük emek ve gayretle kurumsallaşarak bugünlere geldiğini belirtti. Melih Fereli, “Sanata destek verme ihtiyacını çok derinden hissediyoruz. Bu üç kurum bugün dayanışma içerisinde karşınızda yer alıyor ve bu desteğin bir yansıması olarak önemli bir platformu temsil ettiğimize inanıyorum. Hepinizi görmekten son derece mutluyum ve hepinize müteşekkirim” dedi.

Haberin Devamı

İKSV Genel Müdürü Görgün Taner ise konuşmasında, "Koç Holding, İstanbul Bienali sponsorluğunu 10 yıl daha uzatarak kültür sanat alanında en uzun süreli sponsorluk desteği veren kurum oldu. İlk düzenlenmeye başlandığı 1987 yılından bu yana, soru soran, merak eden, içinde bulunduğumuz dünyanın sorunlarını masaya yatıran ve sanatçıları, izleyicileri kucaklamaya çalışan İstanbul Bienali, Koç Topluluğu’nun giderek büyüyen desteğiyle güvenli ve cesur adımlar atmaya devam edecek” dedi.

İKSV ile iş birliklerini başlattıkları ilk yıllarda 90 binlerde olan Bienal ziyaretçi sayısının her yıl artarak 500 binlere kadar ulaştığını görmekten mutluluk duyduklarını belirten Koç Holding Kurumsal Marka ve Sponsorluklar Koordinatörü Okyar Tuncel, İstanbul Bienali’nin Koç Holding’in kurumsal desteğiyle ücretsiz ziyaret edilebildiğini vurguladı.

Bienalin bu yıl üzerinde durduğu iki önemli kavramın özen ve dayanışma olduğunu belirten Okyar Tuncel, “17'nci İstanbul Bienali’nin iletişim çalışmaları kapsamında hazırladığımız reklam filmimizde sanatın iyileştirici ve dönüştürücü gücüne dikkat çekiyoruz. Sanatın bireyler üzerinde yarattığı bu etki ile bizlere daha iyiye yönelik ilham sunduğunu ve dünyayı dönüştürecek gücü kendimizde bulmamıza vesile olduğunu anlatmak istedik. Zira, 17'nci İstanbul Bienali’nde dünyaya sanatın gözünden bakıp umutta birleşebiliriz” ifadelerini kullandı.

BAKMADAN GEÇME!