Oluşturulma Tarihi: Haziran 05, 2008 00:00
İLAÇ ve sağlık sektörüne yönelik yayınlanan Farmaskop Dergisi’nin düzenlediği, "Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödülleri" düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
Toplam 263 projenin katıldığı yarışmada, 13 çalışmaya kendi kategorilerinde birincilik ödül verildi. En fazla ödül kazanan ajans Cortex İletişim olurken, en çok ödülü alan ilaçşirketi Pfizer olu. Pfizer ve Kardiyovasküler Risk Platformu (5 uzmanlık derneği) için yapılan "Kalbinizi Koruyun, İçinde Sevdikleriniz Var" çalışması cortex ve Altıncı Duyu’ya iki ödül birden getirdi. Proje, "En İyi Farkındalık / Bilinçlendirme Kampanyası" ve "En İyi Sosyal Sorumluluk Kampanyası ve Sponsorluk Uygulaması" kategorilerinde birinci oldu.