PerÅŸembeden pazara gençlere uzun bir haftasonu

Güncelleme Tarihi:

Perşembeden pazara gençlere uzun bir haftasonu
Oluşturulma Tarihi: Aralık 11, 2004 00:00

TrendShow 2005 Gençlik Fuar ve Festivali, 16-19 Aralık tarihleri arasında Ä°stanbul’da Lüfti Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleÅŸecek. TrendShow 2005’te gençlerin neleri ve kimleri canlı görmek, dinlemek istediÄŸi 10 üniversitede 1200 öğrenciye yapılan anketlerle belirlendi. MFÖ’den Duman’a; Kerem Görsev’den Danimarkalı ünlü perküsyon grubu DaDunk’a kadar 11 sanatçı veya grubun 14 konseri; kaykay, BMX ve fingerboard gibi spor gösterileri; Okan Bayülgen ile ‘Kendini ifade et’ atölyesi, Tuncay Vural ile ‘Dansınız Karakterinizdir’ atölyesi, fuar için özel olarak getirilen DaDunk grubu ile müzik atölyeleri, 4 günlük fuar/festivalin etkinliklerinden bazıları. TrendShow 2005, fuar alanında standı bulunan 55 marka ve 44 kurum için hem büyük bir tanıtım fırsatı olacak hem de gençlere bu kurumların çoÄŸunda kariyer fırsatları konusunda bilgi verilecek. Hürriyet, Lipton ve Pınar’ın ana sponsorluÄŸunu; Power FM, Power Türk TV ve Visions’ın tanıtım sponsorluÄŸunu üstlendiÄŸi Trend Show 2005 veya kısa adıyla Trend 2005’te hedef gençlik. Stantlarda gençlere hitabeden markalar, gençlerin ilgi gösterdiÄŸi sivil toplum kuruluÅŸları ve eÄŸitim kurumları, konserlerde gençlerin dinlediÄŸi müzikler yer alıyor. Fuarı düzenleyen Kampüs Reklam ve Organizasyon’un Genel Müdürü Kerim Türe ‘Çıkış noktamız gençliÄŸe perÅŸembeden pazara uzun bir haftasonu hediye etmekti. Hangi ilgi alanından olurlarsa olsunlar aradıklarını tek çatı altında bulabilsinler istedik. Sonuçta ortaya renkli ve geniÅŸ bir aktivite çıktı. Adını çok duydukları, onlara hitap eden markaların sahipleriyle yüz yüze gelebilecekler. Kariyer imkanları ve sektörlerin geleceÄŸi konusunda katılan firmaların ürün yöneticilerinden ya da insan kaynakları elemanlarından bilgi alabilecekler. Bu fuar 2004’te yapılıyor ama adı Trend 2005, çünkü gençlere geleceÄŸin trendlerini göstermek istiyoruz’ diyor. ADRENALÄ°N SPORLARI MFÖ, Turkcell sponsorluÄŸunda Nil Karaibrahimgil, Lipton sponsorluÄŸunda Danimarka’dan ‘DaDunk Perküsyon Grubu’, Duman, Ceza ve aralarında Abidin, Sefarad ve Kerem Görsev gibi isimlerin bulunduÄŸu DMC sanatçıları da Trend 2005 sahnesinde konser verecek. DaDunk’un plastik varillerden tencerelere, süpürgelerden takozlara kadar çok çeÅŸitli cisimler kullanarak gerçekleÅŸtirecekleri ‘Stomp’ tarzı perküsyon gösterisiyle en çok ilgi çekecek gruplardan olması bekleniyor.Sanatçılar imza saatlerinde gençlerle bir araya gelecek ayrıca yine tam kadro Penguen çizerleri imza saatlerinde yer alacak. Henüz adı belirlenmeyen yazarlar da burada okuyucularıyla buluÅŸacak. Organizasyon extrem spor alanında salona taşınabilecek birçok gösteriyi de içeriyor: 12 kiÅŸiden oluÅŸan Action Team, hız ve dengenin buluÅŸtuÄŸu ‘Roller Blade & Skateboard Show’, bisiklet gösterisi ‘Extreme BMX Show’, ‘Akrobatik Hip-Hop ve Break Dans Show’ Extreme showlar için özel olarak kurulacak olan ‘Funbox parkuru’ ve rampaların arkasında, serbest graffitilerin (sprey duvar boyama) gerçekleÅŸtirileceÄŸi panolar ve break dans platformu bulunacak. TrendShow2005’te Türkiye’de pek bilinmeyen bir etkinlik ‘Finger Board Show’ yani ‘Parmak Kaykayı Gösterisi’ de bulunuyor. Blackriver Show ekibi özel bir minyatür parkur üzerinde ÅŸaşırtıcı parmak kaykayı figürlerini sergileyecek. Soyunmadan, ıslanmadan, duÅŸa gerek olmadan ve bir baÅŸkasının el temasına gerek kalmadan yapılabilen su masajı cihazı ‘Aqua Masaj’ ve Snowboard eÄŸitimlerinde yurtdışında yaygın olarak kullanılan Snowboard trampolini de Trend 2005’in seçeneklerinden bazıları.Kampüs Organizasyon, sivil toplum kuruluÅŸlarına davette bulunurken yine gençlerin ilgilerinden yola çıkmış, Akut ve Greenpeace gençleri çaÄŸrıştırıyor da, Sigarayla SavaÅŸanlar Vakfı nereden aklınıza geldi? sorusunun cevabı ilginç: ‘Biz gençlere bir mesaj da vermek istiyoruz. Eskiden sigara içmek trenddi, gençler için bir semboldü, ama ÅŸimdi sigara içmemek trend.’ PREZERVATÄ°FTEN MAKYAJA TANITIMFuarda elektronik, bilgisayar, telekomünikasyon, spor, kozmetik, giyim, gıda gibi her alandan gençlik markasının standı yer alacak. Markalar yeni gençlik ürünlerini aktiviteler ve sürprizlerle sunacak. Adidas Kozmetik, Battery Energy Drink, Board Store, Eczacıbaşı (Nivea Body, Nivea Soft, Nivea Creme), EducaTürk, English Time, Greenpeace, Henkel (Taft), Jacobs, Loreal Group (Maybeline Newyork, Garnier), Marketing Türkiye, Okey, Pinky, Procter & Gamble (Pantene), Ritmix, Siber Lig, Sony, Sigarayla SavaÅŸanlar Vakfı, Turkcell, University Travel, University Life, UÄŸur Dershaneleri gibi 55 marka ve 44 kurum gençlerle buluÅŸacak. DÖRT GÃœNLÃœK KOMBÄ°NE BÄ°LET 25 MÄ°LYONFuara günlük giriÅŸ 10 milyon lira . 13 Aralık 2004 tarihine kadar alınan 4 günlük kombine biletler 20 milyon lira, 14 Aralık’tan itibaren ve Lütfi Kırdar giriÅŸinden alınan 4 günlük kombine biletlerle 25 milyon lira olacak. Sınırsız giriÅŸ hakkı saÄŸlayan bilekliklerin 4 gün boyunca hiç çıkarılmaması gerekiyor. Etkinlikler her gün 12.00’den 20.00’ye kadar sürecek. Kampüs Organizasyon Trendshow’a giriÅŸ için verilen ücret dışında hiçbir aktivite için ayrı para verilmeyeceÄŸini söylüyor. Tabii katılımcıların yemek masrafları buna dahil deÄŸil. Fuar alanında sandviçler ve atıştırma yiyecekler sunulacak, bu arada çeÅŸitli ürün denemeleri de sunulacak. TrendShow biletleri, Biletix’de satışa sunulmuÅŸ durumda. Güncellemeler www.trend2005.com adresinden takip edilebilir. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!