Oluşturulma Tarihi: Aralık 11, 2004 00:00
TrendShow 2005 Gençlik Fuar ve Festivali, 16-19 Aralık tarihleri arasında İstanbul’da Lüfti Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek. TrendShow 2005’te gençlerin neleri ve kimleri canlı görmek, dinlemek istediği 10 üniversitede 1200 öğrenciye yapılan anketlerle belirlendi. MFÖ’den Duman’a; Kerem Görsev’den Danimarkalı ünlü perküsyon grubu DaDunk’a kadar 11 sanatçı veya grubun 14 konseri; kaykay, BMX ve fingerboard gibi spor gösterileri; Okan Bayülgen ile ‘Kendini ifade et’ atölyesi, Tuncay Vural ile ‘Dansınız Karakterinizdir’ atölyesi, fuar için özel olarak getirilen DaDunk grubu ile müzik atölyeleri, 4 günlük fuar/festivalin etkinliklerinden bazıları. TrendShow 2005, fuar alanında standı bulunan 55 marka ve 44 kurum için hem büyük bir tanıtım fırsatı olacak hem de gençlere bu kurumların çoğunda kariyer fırsatları konusunda bilgi verilecek. Hürriyet, Lipton ve Pınar’ın ana sponsorluğunu; Power FM, Power Türk TV ve Visions’ın tanıtım sponsorluğunu üstlendiği Trend Show 2005 veya kısa adıyla Trend 2005’te hedef gençlik. Stantlarda gençlere hitabeden markalar, gençlerin ilgi gösterdiği sivil toplum kuruluşları ve eğitim kurumları, konserlerde gençlerin dinlediği müzikler yer alıyor. Fuarı düzenleyen Kampüs Reklam ve Organizasyon’un Genel Müdürü Kerim Türe ‘Çıkış noktamız gençliğe perşembeden pazara uzun bir haftasonu hediye etmekti. Hangi ilgi alanından olurlarsa olsunlar aradıklarını tek çatı altında bulabilsinler istedik. Sonuçta ortaya renkli ve geniş bir aktivite çıktı. Adını çok duydukları, onlara hitap eden markaların sahipleriyle yüz yüze gelebilecekler. Kariyer imkanları ve sektörlerin geleceği konusunda katılan firmaların ürün yöneticilerinden ya da insan kaynakları elemanlarından bilgi alabilecekler. Bu fuar 2004’te yapılıyor ama adı Trend 2005, çünkü gençlere geleceğin trendlerini göstermek istiyoruz’ diyor. ADRENALİN SPORLARI MFÖ, Turkcell sponsorluğunda Nil Karaibrahimgil, Lipton sponsorluğunda Danimarka’dan ‘DaDunk Perküsyon Grubu’, Duman, Ceza ve aralarında Abidin, Sefarad ve Kerem Görsev gibi isimlerin bulunduğu DMC sanatçıları da Trend 2005 sahnesinde konser verecek. DaDunk’un plastik varillerden tencerelere, süpürgelerden takozlara kadar çok çeşitli cisimler kullanarak gerçekleştirecekleri ‘Stomp’ tarzı perküsyon gösterisiyle en çok ilgi çekecek gruplardan olması bekleniyor.Sanatçılar imza saatlerinde gençlerle bir araya gelecek ayrıca yine tam kadro Penguen çizerleri imza saatlerinde yer alacak. Henüz adı belirlenmeyen yazarlar da burada okuyucularıyla buluşacak. Organizasyon extrem spor alanında salona taşınabilecek birçok gösteriyi de içeriyor: 12 kişiden oluşan Action Team, hız ve dengenin buluştuğu ‘Roller Blade & Skateboard Show’, bisiklet gösterisi ‘Extreme BMX Show’, ‘Akrobatik Hip-Hop ve Break Dans Show’ Extreme showlar için özel olarak kurulacak olan ‘Funbox parkuru’ ve rampaların arkasında, serbest graffitilerin (sprey duvar boyama) gerçekleştirileceği panolar ve break dans platformu bulunacak. TrendShow2005’te Türkiye’de pek bilinmeyen bir etkinlik ‘Finger Board Show’ yani ‘Parmak Kaykayı Gösterisi’ de bulunuyor. Blackriver Show ekibi özel bir minyatür parkur üzerinde şaşırtıcı parmak kaykayı figürlerini sergileyecek. Soyunmadan, ıslanmadan, duşa gerek olmadan ve bir başkasının el temasına gerek kalmadan yapılabilen su masajı cihazı ‘Aqua Masaj’ ve Snowboard eğitimlerinde yurtdışında yaygın olarak kullanılan Snowboard trampolini de Trend 2005’in seçeneklerinden bazıları.Kampüs Organizasyon, sivil toplum kuruluşlarına davette bulunurken yine gençlerin ilgilerinden yola çıkmış, Akut ve Greenpeace gençleri çağrıştırıyor da, Sigarayla Savaşanlar Vakfı nereden aklınıza geldi? sorusunun cevabı ilginç: ‘Biz gençlere bir mesaj da vermek istiyoruz. Eskiden sigara içmek trenddi, gençler için bir semboldü, ama şimdi sigara içmemek trend.’ PREZERVATİFTEN MAKYAJA TANITIMFuarda elektronik, bilgisayar, telekomünikasyon, spor, kozmetik, giyim, gıda gibi her alandan gençlik markasının standı yer alacak. Markalar yeni gençlik ürünlerini aktiviteler ve sürprizlerle sunacak. Adidas Kozmetik, Battery Energy Drink, Board Store, Eczacıbaşı (Nivea Body, Nivea Soft, Nivea Creme), EducaTürk, English Time, Greenpeace, Henkel (Taft), Jacobs, Loreal Group (Maybeline Newyork, Garnier), Marketing Türkiye, Okey, Pinky, Procter & Gamble (Pantene), Ritmix, Siber Lig, Sony, Sigarayla Savaşanlar Vakfı, Turkcell, University Travel, University Life, Uğur Dershaneleri gibi 55 marka ve 44 kurum gençlerle buluşacak. DÖRT GÜNLÜK KOMBİNE BİLET 25 MİLYONFuara günlük giriş 10 milyon lira . 13 Aralık 2004 tarihine kadar alınan 4 günlük kombine biletler 20 milyon lira, 14 Aralık’tan itibaren ve Lütfi Kırdar girişinden alınan 4 günlük kombine biletlerle 25 milyon lira olacak. Sınırsız giriş hakkı sağlayan bilekliklerin 4 gün boyunca hiç çıkarılmaması gerekiyor. Etkinlikler her gün 12.00’den 20.00’ye kadar sürecek. Kampüs Organizasyon Trendshow’a giriş için verilen ücret dışında hiçbir aktivite için ayrı para verilmeyeceğini söylüyor. Tabii katılımcıların
yemek masrafları buna dahil deÄŸil. Fuar alanında sandviçler ve atıştırma yiyecekler sunulacak, bu arada çeÅŸitli ürün denemeleri de sunulacak. TrendShow biletleri, Biletix’de satışa sunulmuÅŸ durumda. Güncellemeler www.trend2005.com adresinden takip edilebilir. Â
button