P&G Gebze Tesisleri “Yatırımda 15 Yıl”ı kutladı

Güncelleme Tarihi:

P&G Gebze Tesisleri “Yatırımda 15 Yıl”ı kutladı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 10, 2008 14:36

Tüketim ürünleri sektörünün lider firması Procter & Gamble (P&G), 15 yıl önce faaliyete geçen ve bugüne kadar 200 milyon doları aşkın yatırım yapılan Gebze Tesisi’nin kuruluş yıldönümü için çalışanları ile bir araya geldi.

Haberin Devamı

 15. yıl adına bir de Hatıra Ormanı kurmayı planladıklarını belirten P&G Kafkasya ve Orta Asya, İsrail Bölge Başkan Yardımcısı ve P&G Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat “Bu yatırımlarla P&G içinde ve Türkiye’de en önemli merkezlerden birisi olduk. Başarılarımız bundan sonra da devam edecek” dedi.

P&G, GOSB’de ilk kez bebek bezi ve hijyenik ped üretimiyle başlayan yatırımlarının 15. yılını ve tüm dünya çapındaki 400 P&G üretim tesisi arasında, “Entegre Çalısma Sistemleri” uygulamasında 36. sıraya yükselmesini çalışanları ile birlikte kutladı. Düzenlenen “Aile Günü”ne, P&G Türkiye’nin 1000’i aşkın çalışan, aileleri ile birlikte katıldı. “Aile Günü”nde bir araya gelen çalışanlar bu kez fabrikada üretim bantlarının başında değil, kurulan oyun sahalarında eşleri ve çocukları ile birlikte vakit geçirdi.

Haberin Devamı

P&G Kafkasya ve Orta Asya, İsrail Bölge Başkan Yardımcısı ve P&G Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat düzenlenen Aile Günü için şunları söyledi:
 “Geride bıraktığımız 15 yıl içerisinde kağıt ürünleriyle başladığımız serüvene 2005’te ev ve kumaş bakımı ürünlerimiz de eklendi. Çalışanlarımızın performansı bize güç kattı. Yatırımlarımızı artırdık. Bugün P&G içinde ve Türkiye’de çok önemli üretim merkezlerinden biri olduk. 15 yılda yakaladığımız başarıların bundan sonra da artarak devam edeceğine inancım sonsuz. Türkiye’den dünyaya ulaşan kaliteli P&G ürünlerine imza atan tüm fabrika ekibine ve tabii yoğun çalışma günlerimizde sabır gösteren ve destek veren eşlerimiz, çocuklarımız ve ailelerimize tekrar sonsuz teşekkürler…”

P&G Gebze Üretim Tesisleri Müdürü Jan Robben, çalışanlara yaptığı konuşmada,
“ Bugün, P&G Gebze Üretim Tesislerinin, tüm dünyadaki P&G üretim tesislerinin en iyilerinden biri olduğunu ve şüphesiz, Türkiye’deki en mükemmel tesis olduğunu söylemekten gurur duyuyoruz. En iyi ve en mükemmel, çünkü çalışanlarımıza değer veriyoruz ve yine çok iyi biliyoruz ki çalışanlarımızın her biri bu tesisin sahibi gibi hareket ediyor.” diyerek, bu başarıların gerçek sahiplerine seslendi.

Haberin Devamı

Fabrikaya 200 milyon doları aşkın yatırım yapıldı

Türkiye’deki 20. yılını geçtiğimiz sene kutlayan P&G’nin bu süre içerisindeki fiziki yatırımlarının toplamı 500 milyon dolara yaklaştı. 15 yıl önce faaliyete geçen Gebze kağıt üretim tesislerine ise 2004 yılında deterjan üretimi için yapılan 70 milyon dolarlık yatırım da dahil olmak üzere 200 milyon doları aşkın yatırım yapıldı.

“Entegre Çalışma Sistemleri”nde Faz 2’den Faz 3’e geçildi

P&G Gebze Tesisleri, dünya capında tüm P&G üretim tesislerinde uygulanan, verimliliğin ve  üretkenligin arttırılmasının, "0" hataya 100% calısanların katılımıyla ulaşılmasının hedeflendiği “Entegre Çalısma Sistemleri”nde (Integrated Working Systems) 2.5 yıllık özverili bir calısmanın sonucunda, Faz 2 den Faz 3’e geçerek, önemli bir başarıya ulaştı. Bu başarı ile Gebze Üretim Tesisleri dünyadaki 400 P&G üretim tesisi arasında 36. sıraya yükseldi.

Haberin Devamı

P&G Kalite Mükemmellik Ödülü

Tesis, “Entegre Çalışma Sistemleri”nin temel taşlarından biri olan, 100% ve sürekli kaliteli ürün üretimi konusunda, çalışanlarının gösterdiği hassasiyetten  ve kalite kontrol sistemlerinin mükemmel çalışmasından dolayı, P&Gde dünya çapında dağıtılan, P&G Kalite Mükemmellik Ödülünü almaya hak kazandı.

Kağıt Ürünleri İhracatında Birinci

P&G Türkiye, toplam 25 ülkeye yılda 200 milyon dolara varan ihracat gerçekleştiriyor. Türkiye’deki üretiminin ortalama yüzde 35'ten fazlası Kafkasya, Orta Asya Cumhuriyetleri ve Rusya gibi yakın pazarlarla, Fransa ve İtalya gibi Avrupa ülkelerine ihraç ediliyor. Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracat Ödülleri’nde 8 yıldır kağıt ürünlerinde liderliğini koruyan P&G Türkiye son iki yıldır temizlik ürünlerinde de 1 numarada yer alıyor.

Haberin Devamı

Her yıl 100 binin üzerinde tüketici ile sıcak temas

Yakalamış olduğu başarının ardında tüketicilerine yakın durmak yatan P&G, Türkiye’de de her ay ortalama 3 bin tüketici ile yüz yüze görüşerek ihtiyaçlarını ve eğilimlerini takip ediyor. P&G ayrıca, her ay Tüketici Hattı’nı arayan yaklaşık 6 bin tüketicinin istek ve ihtiyaçlarını dinleyerek çözümler geliştiriyor. Tüketici odaklı çalışmaları 2007’de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilen “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü” ile tescilli P&G’nin, Türkiye’de her dakika 500’den fazla ürünü tüketicisiyle buluşuyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!