Oluşturulma Tarihi: Mart 18, 2009 00:00
Ford’un global marka stratejisi adı altında başlattığı modellerini tüm dünyada satma taktiğini şimdi de General Motors (GM) uygulamaya hazırlanıyor.
Ford’un öncelikli olarak Avrupa’daki modellerini Amerika’da satarak başlattığı bu operasyonu, General Motors da Opel’in Avrupa’da yılın aracı seçilen Insignia modeli ile gerçekleştirecek. Opel’in uzun yıllar süren geliştirme süreci sonrasında satışa sunduğu Insignia, GM’in Amerika ve Çin’deki kozu olmaya hazırlanıyor. Amerika ve Çin’de, Cadillac ve Buick markaları altında satılacak olan Insignia, GM’i kurtarıcısı olacak. Daha önce Saturn markası altında yine Opel modellerini Amerika’da pazarlayan GM, artık bu görevi Cadillac ve Buick’e devrediyor. Buick’de Regal’in yerini alması planlanan Insignia, bu sayede Buick markasına da yeni bir hareket kazandıracak. Cadillac çatısı altında da satılması muhtemel olan aracın Amerikalı’ların Avrupalı otomobillere duydukları ilgi düşünüldüğünde hedeflenen başarının yakalanması zor görünmüyor.