Oluşturulma Tarihi: Kasım 22, 2004 00:00
OMO, T.C. Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı, hassas bebek cildine dost Türkiye’nin ilk ve tek bebek ürünü OMO Baby’i piyasaya sundu.Yapılan araştırma sonuçlarına göre; annelerin %54’ü bebeklerinin çamaşırlarını 3 yaşına kadar ayrı yıkıyor ve bu oran 18 aylık bebekler için %87’lere çıkıyor. Hassas bebek cildine uygun özel formülü ile üretilen ve dermatolojik olarak test edilen OMO Baby özellikle annelerin hayatına büyük bir rahatlık getiriyor. Annelerin sık sık karşılaştığı mama, çorba ve meyve püresi gibi bebeklere özel lekelerin çıkmaması, yeterli hijyenin sağlanmaması ve durulama sırasında kıyafetler üzerinde leke ve kalıntı kalması gibi problemler OMO Baby ile ortadan kalkıyor. Derinlemesine temizlik ve aynı zamanda yüksek oranda hijyen sağlarken hassas bebek cildine zarar vermeyen OMO Baby’i, anneler, bebeklerinin ilk gününden itibaren gönül rahatlığıyla kullanabilecekler.AR-GE çalışmaları kapsamında, TÜBİTAK’ta yapılan hijyen, leke çıkarma performansı, kolay durulanabilme/kalıntı testleri ve dermatolojik testlerden geçen OMO Baby’nin, bebekler ve hassas ciltler için uygunluğu, T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından da onaylanmıştır. “Kirlenmek Güzeldir” marka stratejisiyle, ‘keşfetmek, eğlenmek, hayatı tanımak’ kavramlarını öne çıkaran OMO, bebekler için tüm bu sorunları geride bırakacak ve sektöre damgasını vuracak OMO Baby ile bu sefer de en değerli varlığınız için siz annelere şöyle sesleniyor: “Siz lekeleri ve biriken bebek çamaşırlarını dert etmeyin, gönül rahatlığı ile çocuğunuzun gelişimine vakit ayırın ve lekeleri OMO Baby’e bırakın.”İclal Aydın’ın moderatörlüğünde gerçekleşen OMO Baby basın toplantısında, OMO Pazarlama Müdürü Zeynep Yalım Uzun Türkiye’de ve Unilever dünyasında OMO Baby’nin bir ilk olmasından bahsederek sözlerine “Unilever Türkiye olarak, yıllar önce OMO ile başlayan ev temizlik ürünleri sektöründeki yolculuğumuzda çok hızlı bir gelişme gösterdik. Türkiye’de geniş bir tüketiciye seslenmek her geçen gün bize daha çok sorumluluklar yüklüyor. Bu sosyal sorumluluk bilinciyle yarattığımız ‘Kirlenmek Güzeldir’ stratejisi sayesinde her gün Türkiye’nin dört bir yanından milyonlarca insanla buluşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Unilever, her zaman cesur ve büyük adımlarla sektöre yön veren kocaman bir aile oldu ve bundan sonra da aralıksız sürdürdüğümüz tüm AR-GE çalışmalarımızla Türkiye ve dünya genelinde büyümeye devam edeceğiz” şeklinde devam etti. Zeynep Yalım Uzun, 1963 yılından bu yana piyasaya birçok yenilik sunarak, yenilikte öncü bir marka olmayı başaran OMO’nun kendisiyle olan yarışının başarılı bir sonucu olarak ortaya çıkan OMO Baby ile ilgili ayrıca şunları söyledi: “Yıllardır anneler ve çocukları ile duygusal bir bağ kuran OMO’nun, hassas bebek ciltleri için etkin leke çıkarma formülüyle yarattığı OMO Baby, annelerin vazgeçilmezi haline gelecek. Tüketicilerinin ihtiyaçlarını her zaman çok iyi analiz eden OMO, uzun AR-GE çalışmaları sonucunda, annelerin en değerli varlıkları olan bebeklerine özel olarak OMO Baby’i üretti.”OMO’nun ‘Kirlenmek Güzeldir’ kampanyasıyla toplumu bilinçlendirme yolunda önemli bir misyonu başarıyla göğüslediğinin özellikle altını çizen Prof. Dr. Yankı Yazgan: “Beyin gelişiminin değişime en açık olduğu çocukluk dönemi, gelecekle ilgili çerçevelerin belirlendiği, ana çizgilerin şekillendiği ve bazı sorunların ipuçlarını verdiği bir dönemdir. Bu değişimin hızına ayak uyduracak yaklaşım, çocuğun içinde bulunduğu koşullarla birlikte değerlendirilerek onun gelişiminin önündeki engelleri kaldırmayı amaçlar. İşte bu önemli noktada OMO, ‘Kirlenmek Güzeldir’ stratejisiyle büyük bir başarıya imza atarak ebeveynlere, kir ve lekelerin çocukların hayatında keşfetmek, öğrenmek ve hayatı tanımak olduğu bilincini çok doğru bir biçimde aşıladı. Şimdi de OMO Baby ürünü ile yine çocukların ve anne-babaların yanında olmaya devam ettiğini gösteriyor.”Türk Pediatri Birliği Derneği Başkanı Prof. Dr. Murat Tuncer de pediatri dünyası için yeniliklerin önemine değinerek: “21. Yüzyılın gereği olarak her alanda günü ve çağı yakalamak çok önemli. AR-GE’ye büyük önem veren OMO, tüketiciyi çok iyi anlıyor ve yılların deneyimiyle günümüz teknolojisini iyi bir biçimde harmanlayarak, sektörde öncü konumunu sürdürüyor. Pediatri dünyası olarak biz de, ilerleyen ve sürekli gelişen dünyada insanlığa sunulan tüm yararlı ve kalıcı yeniliklerin en yakın takipçisi ve destekçisiyiz.”
button