MüÅŸteri nasıl hizmet ister?

Güncelleme Tarihi:

Müşteri nasıl hizmet ister
OluÅŸturulma Tarihi: Ocak 23, 2002 12:06

Hizmetin, matematik ve fizik gibi, beyin cerrahisi ya da genetik bilmi gibi karmaşık kuralları yoktur. Tek bir kuralı vardır: Müşterinizi mutlu edin!

Haberin Devamı

Diğer bir deyişle, müşterinizin beklentilerini karşılayın ve olabildiği her durumda da beklentilerinin ötesine geçin. Nedir bu müşteri beklentileri? Öyle zor ve anlaşılmaz şeyler mi? Elbette, hayır. Kendiniz müşteri olduğunuz zamanları düşünün ve yanıtlayın.

İşte müşterilerin beklentileri:

·                   ÂBeni bekletmesinler.

·                   ÂYüzüme sahte olmayan bir biçimde gülümsesinler.

·                   ÂKabalaÅŸmasınlar.

·                   ÂBeni dinlerken, saÄŸ-solla ilgilenmesinler.

·                   Â"Ne vardı?" gibi kaba sözcükler kullanmasınlar.

·                   ÂBana yalan söylemesinler.

·                   ÂBana gerçekleÅŸtiremeyecekleri sözler vermesinler.

·                   ÂGiderken bir uÄŸurlama sözcüğü söylesinler.

·                   ÂBir sorunum olduÄŸunda, beni problem olarak görmesinler.

·                   ÂBeni ortada bırakmasınlar.

·                   ÂZamanıma saygı göstersinler.

·                   ÂSürekli olarak, "Maalesef," ya da "YapabileceÄŸim bir ÅŸey yok!" demesinler.

Ve benzeri beklentiler...

Yine başa dönelim. Bu beklentileri anlamak zor mu? Bu isteklerin nasıl karşılanacağını bilmek zor mu? Hayır, çok basit! 

Marketlerde Mükemmel Hizmet ve Etkili Satış Teknikleri

Suat SOYSAL

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!