Güncelleme Tarihi:
DiÄŸer bir deyiÅŸle, müşterinizin beklentilerini karşılayın ve olabildiÄŸi her durumda da beklentilerinin ötesine geçin. Nedir bu müşteri beklentileri? Öyle zor ve anlaşılmaz ÅŸeyler mi? Elbette, hayır. Kendiniz müşteri olduÄŸunuz zamanları düşünün ve yanıtlayın. Ä°ÅŸte müşterilerin beklentileri: ·                   ÂBeni bekletmesinler. ·                   ÂYüzüme sahte olmayan bir biçimde gülümsesinler. ·                   ÂKabalaÅŸmasınlar. ·                   ÂBeni dinlerken, saÄŸ-solla ilgilenmesinler. ·                   Â"Ne vardı?" gibi kaba sözcükler kullanmasınlar. ·                   ÂBana yalan söylemesinler. ·                   ÂBana gerçekleÅŸtiremeyecekleri sözler vermesinler. ·                   ÂGiderken bir uÄŸurlama sözcüğü söylesinler. ·                   ÂBir sorunum olduÄŸunda, beni problem olarak görmesinler. ·                   ÂBeni ortada bırakmasınlar. ·                   ÂZamanıma saygı göstersinler. ·                   ÂSürekli olarak, "Maalesef," ya da "YapabileceÄŸim bir ÅŸey yok!" demesinler. Ve benzeri beklentiler... Yine baÅŸa dönelim. Bu beklentileri anlamak zor mu? Bu isteklerin nasıl karşılanacağını bilmek zor mu? Hayır, çok basit! Marketlerde Mükemmel Hizmet ve Etkili Satış Teknikleri Suat SOYSAL