Oluşturulma Tarihi: Haziran 09, 2006 21:23
MUHAFAZAKAR OLMAYAN AYAKKABILARIİngiltere’nin en çılgın ayakkabı tasarımcısı Vivienne Westwood ne demiş: "If it’s conservative, it’s dead" (Muhafazakarsa ölüdür). Bunu ne için söylemiş. Tabii ki ayakkabılar için. Asla ve asla muhafazakar olmayan bir ayakkabı markası keşfettim. İsmi Poetic Licence. Irregular Choice markasının kardeşiymiş. Türkiye’de birkaç noktada satılıyor. Mesela Büyük
Beşiktaş Çarşısı’nın içindeki "Calzature di Ramona"da bulabilirsiniz. TOMMY HILFIGER’IN ÖZÜR DİLEME ŞEKLİNİ Tarih 5 Haziran. Council of Fashion Designers of America’nın (Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi) moda ödüllerinin dağıtıldığı gece... Tommy Hilfiger geceye üzerinde Guns N’ Roses yazan bir tişörtle katıldı. Kırmızı halının üzerinde saatlerce gazetecilere bu tişörtle poz verdi. Peki ama neden? Çünkü Hilfiger ve Guns N’ Roses’ın solisti Axl Rose geçen ay New York’da bir gece kulübünde yumruk yumruğa kavga etmişlerdi. Galiba ünlü tasarımcı Axl’dan özür dilemeye çalışıyor. İNTERAKTİF DEFİLEYİ Geçtiğimiz hafta Brezilya’nın Rio de Janeiro kentinde erkeklere mutlu anlar yaşatan iç çamaşırı defileleri gerçekleşti. Blue Man’s markasının 2007 ilkbahar yaz tasarımlarının sergilendiği defile ilginçti. Güzel popolardan, seksi tasarımlardan bahsetmeyeceğim. İlginç olan seyircilerin defileye olan katkısıydı. Podyumun etrafında oturan izleyiciler defile boyunca çalıştılar. Ellerinde tuttukları mumları, aynaları ve çiçekleri sırayla ve uyumlu bir şekilde havaya kaldırdılar. GISELE’İN ÇİRKİN AYAKLARINI Brezilyalı model Gisele Büdchen’in kendi adıyla üretilen ve şu ana kadar dünyada 100 milyon çiftten fazla satılan IPANEMA markalı plaj terliklerini biliyor musunuz? Reklamlarında Gisele tüm vücudu dövmeli olarak karşımıza çıkıyor. Moda dünyası Gisele’in ayaklarının çok çirkin olduğunu, fotoğraflardaki ayakların photoshop ile değiştirildiğini konuşuyor. Dedikodulardan sonra işin
haber kısmına gelelim. Gisele’in terlikleri Nişantaşı’na geldi. Çünkü markanın Türkiye distribütörü TWIGY geçtiğimiz hafta Nişantaşı’nda mağaza açtı. SOKAKTAN MANKEN ARAYAN MARKAYI Sokak modası markası olmayı hedefleyen Bigos, 2006-2007 Sonbahar-Kış sezonu fotoğraf çekimleri için yeni marka yüzlerini arıyor. 18-25 yaş arasındaki gençleri markanın yeni yüzü olmaya çağırıyor. Seçmelere boy ve yüz fotoğrafıyla beraber yeniyuz@bigos.com.tr adresinden katılmak mümkün.