Mey, ‘Hare’yle Uzakdoğu yolunda

Güncelleme Tarihi:

Mey, ‘Hare’yle Uzakdoğu yolunda
OluÅŸturulma Tarihi: Eylül 16, 2005 00:00

Mey İçki, ‘Hare’ markasıyla 6 yeni likör çeÅŸidini piyasaya sürerken, yılda 1.5 milyon ÅŸiÅŸe likör üretimi ile UzakdoÄŸu’ya likör ihraç edecek.Halen Türkiye’deki likör üretiminin yüzde 75’ine sahip olduklarına dikkat çeken Mey’in CEO’su Galip YorgancıoÄŸlu, Çin, Singapur, Kore ve Hindistan gibi ülkelere önümüzdeki yıl likör ve ÅŸarap ihraç edeceklerini ve yıllık 1 milyon litre olan likör üretimini önümüzdeki yıl 2 milyon litreye çıkacağını söyledi.FÄ°YATI 19 YTL: ‘Hare’ adıyla 6 yeni likör çeÅŸidi üreten Mey içki, ilk aÅŸamada viÅŸne, ahududu, portakal, nane, muz ve acıbadem çeÅŸitleri ile piyasaya sürülüyor. 19 YTL’ye satılacak olan likörleri, ithal meyve aroması kullanılarak yapılan likörlerden ayıran en büyük özelliÄŸi ise gerçek meyve özleriyle yapılması. Ayrıca yeni likörlerde meyve oranı da yüzde 30’dan yüzde 60’a çıkarılıyor. HEDEFÄ°MÄ°Z UZAKDOÄžU: Önümüzdeki yıl Çin, Singapur, Kore ve Hindistan gibi UzakdoÄŸu ülkelerine yılda 300 ile 500 bin litrelik alkollü içki ihraç edeceklerini söyleyen Mey CEO’su Galip YorgancıoÄŸlu, ‘UzakdoÄŸu insanlarının yüzde 70’i bu tip batı deÄŸerleriyle tüketim yapmak istiyor. Bunların başında ise ÅŸarap ve likör gibi alkollü içecekler geliyor. Åžarabı tanıyorlar ve seviyorlar. Likör ise bu insanlara çok ilginç geliyor. Önümüzdeki sezon ihracatımızı UzakdoÄŸu’ya kaydırarak, yeni pazarlara ulaÅŸmak gibi bir hedefimiz var’ dedi.ŞİŞEDE OSMANLI KADINI: Osmanlı haremindeki kadın bakışından esinlenerek tasarlanan ‘Hare’nin ÅŸiÅŸesi Fransa’dan ithal ediliyor. Yeni likör markası Hare’nin anlamı ise ‘Gözde dalgalanır gibi görünen parlak çizgiler’ anlamına geliyor. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!