Mavi'den ABD'de reklam kampanyası

Güncelleme Tarihi:

Maviden ABDde reklam kampanyası
OluÅŸturulma Tarihi: AÄŸustos 15, 2002 00:00

Mavi Jeans’in Amerika’daki yeni reklam kampanyası, "Mavi Fits" sloganıyla baÅŸladı. Mavi Jeans’in, "vücuda mükemmel oturan" jeans’lere tutkusuyla ortaya çıkan yeni kampanyanın teması, "gençliÄŸin duyguları, derin ve uçarı düşünceleri, hayatlarının en güzel dakikalarında rahatlığı yaÅŸama arzuları ile Mavi’nin tüm bunlara ve vücuda mükemmel uyumu" olarak belirlendi.Reklam filmi, Mavi’nin "vücuda mükemmel oturan, gün boyu stili bozulmayan, rahat jeans" özelliÄŸinden esinlenilerek çekildi. "YaÅŸanan anı yakalamak" ve "doÄŸallık" üzerine kurulan filmde, Los Angeles’ta yapılan bir ev partisinde, gençlerin kendilerini rahat hissettikleri ve gerçekten eÄŸlendikleri parti ortamında kaydedilen görüntüler yer alıyor. DoÄŸru arkadaÅŸlar, doÄŸru yer, doÄŸru eÄŸlence ve doÄŸru giyim tarzıyla, hayatın harika anlarını yaÅŸarken, her ÅŸey kendi kalıbına mükemmel oturuyor.Reklam filmi AÄŸustos ayında MTV ve MTV2 gibi gençlere yönelik ulusal televizyon kanallarında gösterime girecek kampanyanın basın reklamları ise YM, Teen People, Jane ve Wallpaper tanınmış  gençlik dergilerinde yer almaya baÅŸladı.Filmi, dünyaca ünlü isimlerden oluÅŸan bir ekip gerçekleÅŸtirdi.Ãœnlü film yönetmeni Ridley Scott’ın ÅŸirketi RSA USA tarafından Los Angeles’ta çekilen reklam filminin yönetmeni, Malloy’s kardeÅŸler. Çalışmalarıyla birçok ödül alan yönetmenler, Star Wars Episode One, The Red Thin Line, The Wedding Singer gibi popüler filmlerin ekibinde yer aldı.Kampanyanın baÅŸarılı fotoÄŸrafçısı Katerina Dickson, Coca Cola, Airwalk gibi ses getiren reklam projelerinde çalıştı. Kadronun uzman stilisti Casey Storm ise "Being John Malkovich" filmine ve çok sayıda reklama imza attı.Mavi Jeans, geçtiÄŸimiz aÄŸustos ayında "Made in MaviLand" sloganıyla Amerika’daki ilk reklam kampanyasını gerçekleÅŸtirmiÅŸti. Amerika ve Kanada’da yazılı ve görsel basının yanı sıra New York Times Square gibi meydanlardaki açık hava reklam panolarıyla dikkat çeken kampanya, The New York Times gazetesinin 9 AÄŸustos 2001 tarihli sayısında geniÅŸ yer bulmuÅŸtu. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!