Güncelleme Tarihi:
Basılı, görsel ve dijital medya dahil sektörün hemen her alanında çeşitli görevlerde bulunduğunu söyleyen Soydan, “Bugün sanata ömrünü adamış çok önemli duayen bir stara ulaşırsın ama Kıvanç Tatlıtuğ’u ara ulaşmak için 40 kişiyle görüşürsün, ulaşamazsın. Bugünün şartlarında buna belki Halkla İlişkiler deniyor ama öyle bir çatı oluşmuş ki, ona ulaşılmaz imajı verilmeye çalışılıyor, öyle olsa da tabi günümüz şartlarında bu durum çok zor, çünkü sosyal medya var! Eskiden starlar izleyiciye daha uzak ve ulaşılmazmış gibi gelse de daha samimiydiler! Halk kendine yakın bulduğunu her zaman bağrına bastı ve kalıcı oldular. Günümüz starlarına bakıyoruz bir tık ötedeler… Burada da tabi sosyal medyanın doğru kullanılmasının önemi ortaya çıkıyor.” dedi.
‘BUGÜN ÖZEL HAYATI ELEŞTİRİ KONUSU YAPAN İNSANLARA BAKIN, BANYODAN, DUŞUNDAN HERŞEYİNİ KENDİSİ PAYLAŞIYOR!
Bir soru üzerine Soydan, “Bugüne kadar magazin çok ‘tu ka ka’ edildi. Zaman zaman yanlışlar içinde de bulunuldu, sonradan yine toparlanıldı. Sanatçılar hep eleştirirler, bir yere gelince de eskiye dönmeyi unutmak isterler. Bugün sosyal medyaya baktığımızda Instagram, Facebook, Twitter, Linkedin gibi mecralar çıktı. Bugün özel hayatı eleştiri konusu yapan insanlara bakıyorsun, banyodan, duşundan, yazlık tatilinden her şeyini kendisi paylaşıyor! Bazı sanatçılar 7-8 sene önce interneti bilmem, kullanmam’ derdi, sonra bunun bir gereklilik olduğunu anlayıp bir çoğu kullanmaya başladı. Burada tabi neyi nasıl paylaştığın önemli. Yaptığın yanlış bir paylaşım ve strateji bir anda kariyerini de sıfıra çevirebilir. Sosyal medyayı doğru kullanmak çok önemli” dedi.