Güncelleme Tarihi:
İşbu, çok konuşulan sevişme sahnesine dair raporumdur:
* ŞIK BİR SELAM...
İlk hareketin kadından gelmesi, yani Ömer sert sert bakınmaya çalışırken Defne’nin hop diye dudak taarruzuna geçip adamı öpmesi diziyi bugünlere getiren kadın seyirciye şık ve feminist bir selam olmuş.
* PARÇALA KAVANOZU BEHÇET...
Sevişmenin şiddetini anlatmak için elmaları yuvarlamaya ya da kavanoz parçalamaya gerek yoktu aslında.
Ama işte yönetmeni de anlamak lazım, “Fazla da ileri gitmeyelim” diye otosansürlemiş kendini.
Böyle klip kafası geçişler yapmayı belli ki daha uygun bulmuş.
* YATAK ODASI ŞU TARAFTA ARKADAŞLAR...
Peki Allah aşkına çiftin oradan oraya komik ve yapay bir şekilde sürüklenmeleri nedir?
O duvardan bu duvara, bir piyanonun üstünde bir bilmem nerede... En sonunda da yatak odasına. Demek bir yandan orayı arıyorlarmış! Yönlerini şaşırdıkları için bir orada bir burada takılmışlar.
* SONUÇ...
Uzadıkça uzayan, bir noktada iç bayan, ama yine de şu devirde “Buna da şükür” dedirten bu sevişme sahnesi Sertab Erener’in o şahane şarkısı gibi: Şiddeti vasatın altında...