Güncelleme Tarihi:
Yaşar Üniversitesi'ndeki öğrencilerle Selçuk Yaşar Kampusu'nde bir araya gelen Bedük, 2004 yılında başladığı müzik hayatına bugün nasıl geldiğini anlattı. MTV Avrupa Müzik Ödülleri'ne iki kez aday gösterilen, ulusal ve uluslararası pek çok müzik ödülünün sahibi olan sanatçı, sevdiği müzik tarzında albüm çıkarmasına yapımcıların yanaşmadığını bu nedenle kendi müzik şirketini kurmak zorunda kaldığını söyledi. Bedük, "Sevdiğim müzik tarzında hiç kimsenin bana albüm yapmayacağını anladığım noktada ise kendi müzik şirketimi kurdum" dedi.
GENÇLİĞİ DE ZARAR VERİYOR
Bedük, 'Ful' albümü Facebook'ta en başarılı projeler arasına giren ve kampanya süresince 1 milyon 250 bin kez dinlenme oranına erişmesine rağmen sosyal medyaya olan bakış açısını net bir şekilde öğrencilerle paylaştı. Bedük, şöyle devam etti:
"Twitter, Facebook gibi hesapların medya olarak bakılmasına karşıyım. Bunlar daha çok insanları yalnızca kafa sayısı yerine koyan, tıklanmanın, beğenilmenin ve hit olmanın önem verildiği mecralar haline geldi. Yani içeriğin hiçbir önemi kalmadı. İçerik yaratmayı seven bir adam olarak sosyal medyadan nefret ediyorum. İçerik olmadığı halde milyonlarca kez tıklanmak veya beğeni almak değerliymiş gibi algılanıyor. Bunların değerli gibi gösterilmesi gençliğe de zarar veriyor. Sosyal medyada kaç kişiden beğeni alındığı, kaç kişinin tıkladığı gibi seçenekler ortadan kalkarsa çok daha sağlıklı bir yer haline gelebilir."