Oluşturulma Tarihi: Mayıs 13, 2007 00:00
TIRAŞ bıçağı pazarının kullan-at kategorisi markalarından Permatik, 30’uncu yılını kutluyor. 1977 yılında pazara giren Permatik’in 30’uncu yılının kutlanması nedeniyle düzenlenen toplantıda konuşan P&G Pazarlama Direktörü Yardımcısı İhsan Karagöz, "Permatik tarihi, Türk tıraş sektörünün de tarihidir. Bugün var olan pazarın gelişimi, Permatik’in başlattığı kültürün üzerinde yapılanmıştır. Permatik, Türk erkeğinin tıraş kültüründe babadan oğula, deden toruna aktarılan bir miras" dedi. Türkiye’de yılda 200 milyondan fazla tıraş bıçağı satıldığını ve bunların yüzde 80’inin kullan-at tipi tıraş bıçağı olduğunu belirten İhsan Karagöz, "100 milyon dolarlık tıraş bıçağı pazarında yaklaşık yüzde 41 pazar payı ile lider olan Permatik, 30 yıldır pazardaki konumuyla erkeklerin vazgeçemediği markalardan biri oldu" diye konuştu. Permatik, 30’uncu yıl kutlaması çerçevesinde yayımladığı reklam filmini de 1977’de yayımlanan orjinal Permatik reklam filmlerinden esinlenerek oluşturdu. 2000’li yıllardan başlayarak her karede birer adım geriye giderek o dönemi yaşatan reklam görüntüleri yer aldı.