Kırtasiye ve dekorasyon dünyası Frankfurt'ta buluşuyor

Güncelleme Tarihi:

Kırtasiye ve dekorasyon dünyası Frankfurtta buluşuyor
Oluşturulma Tarihi: Kasım 12, 2003 00:00

Messe Frankfurt tarafından 31 Ocak – 4 Şubat 2004 tarihlerinde Frankfurt’ta birbirine eşzamanlı olarak düzenlenen Paperworld ve Christmasworld Fuar’ları, kırtasiye ve dekorasyon dünyasının uluslararası nabzını tutuyor.Paperworld: Ofis malzemeleri sektöründe bir numaralı fuar                                                   Ofis ürünleri sektöründe ulusal ve uluslararası ticarette dünyanın en büyük fuarı olan “Paperworld”, 2400’ün üzerinde uluslararası katılımcı ile 31 Ocak-04 Şubat 2004 tarihleri arasında kapılarını profesyonel ziyaretçilere açıyor.Bu yıl  yine bir çok  yeni ürünün yanı sıra fuar konseptinde yeni isimlendirmeler, yeni salonlar ve yeni etkinlikler de öne çıkıyor. 2004 fuarında ilk yenilik, salon 1.1’de “Paperworld Imaging”  ismi ile sergilenecek olan bilgisayar destekli ofis malzemeleri sektörü içindeki ürünler ve hizmetler. Salon 1.2 ise Hewlett Packard, Epson, Lexmark ve Kodak gibi marka üreticilere ayrılmış durumda.  Bu sayede 2004’ten itibaren bir alanda toplanan bu sektör ziyaretçilerine emtia kalemlerinden donanım ve yazılıma,  gelişmiş teknikte sayfalama ve kağıt ürünleri alanlarındaki yeniliklerden, EDP içinde pazarlama ve yerleştirmeye ve yazıcı işlemlerine kadar sektöre dair tüm gerekli bilgileri sunacak. Bu fuarın bir diğer etkinliği olan Expert Forum ile toptancılar ve perakendeciler IT pazarındaki ileriye dönük olanakları,bu sektörden yöneticilerle müzakere etme fırsatı bulacaklar.Paperworld fuarının yaratıcı ürünler bölümüne 2004 yılından itibaren ‘Paperworld Creative’ adı verilecek. Yeni bir ismin yanı sıra 2004’te ilk defa uluslararası hobi, resim ve el sanatları sektöründen tüm katılımcılar kendi başlarına Salon 4.2 de gruplanacak. Bunun dışında yine Paperworld 2004’ten itibaren, okul malzemeleri üreticileri, hediyelik eşya, albümler, kalem–kağıt setleri ve günlüklerle birlikte Salon 5.1 de toplanacak. Katılımcılara sunulan alandaki genişleme, stand tasarımlarının daha çekici bir hale getirilmesini sağlayacak. Fuarda en dikkat çeken yaratıcı etkinlik “Creative Sempozyum“ olacak. Eksperler „dinle ve katıl“ sloganı ile Geçiş hatları-Tüketiciye erişmenin yeni yolları“ ana başlığı altında yaratıcı bir tartışma ortamı sağlayacaklar.2004 yılında dördüncü kez gerçekleştirilecek olan Creative Sempozyum, Messe Frankfurt ile Bit-Verlag şirketlerinin ortak bir aktivitesidir.Fuardaki bir diğer etkinlik de ‘El Sanatları Takvimi’ olacak. Paperworld Creative katılımcıları, tüm mevsimler için ayrı ayrı dekorasyon ve el sanatları fikirlerini sunacaklar. Ürün bilgilerine ilaveten, profesyonel katılımcılar ve ziyaretçiler kendi mağazalarını mevsimlere göre dekore etmek için değerli öneriler de elde edebilecekler. Paperworld 2004’ten itibaren , şık ve kaliteli ürünler ‘Paperworld Scriptum – The Art of Accessories’ adı altında sergilenecek. Bu bölümde, perakendecilerin şık yazı kalemleri, eşsiz özel tasarımlar ve ayrıca çalışma masaları için tasarlanmış deri malzemeler bulma olanağı olacak. 1 Numara olan “Paperworld Trend Show” 2004 yılında yine Paperworld Scriptum bölümü içinde sergilenecek.Bir diğer Paperworld etkinliği, Messe Frankfurt ile Tebrik Kartları Üreticileri ve Yayıncıları Birliğinin işbirliği ile fuarın 6.2 nolu salonundaki tebrik kartları bölümünde yer alacak. Bu özel alanda, genç sanatkarlar kendi tebrik kartı tasarımlarını sunacaklar ve ziyaretçiler de beğendikleri kartları seçebilecekler. Oylama sonucunda  ilk üçe giren gençlere para ödülü verilecek.Trend Show: Yeni Fikirler HavuzuEn son renkler, tasarımlar ve malzemeler, tasarımcı  Gunnar Frank tarafından seçilerek yeni yılın gündemini oluşturacak. Paperworld fuarındaki katılımcılardan alınacak seçkin ürünleri kullanacak olan Gunnar Frank, kırtasiye, okul, ofis, hobi ve el sanatları malzemelerine ilişkin stil dünyaları yaratmak üzere kendi şovunu sahneye koyacak. Burada, perakendeciler sadece “Bir sonraki sezonda neler var?” sorusuna yanıt bulmakla kalmayacak, aynı zamanda Trend Gösterisinin etkili, çekici ve bu sebeple satış arttırıcı ürün vitrinleri için sunacağı yeni fikirleri de elde edecekler.Christmasworld Fuarı “Festivaller Fuarı” adı ile anılıyorÖzgün kavramı ve açıkça tanımlanan terminolojisi ile Chrismasworld Fuarı kendi alanının tartışmasız lider fuarı.Noel kutlamalarıyla yola çıktığından bu yana büyük gelişmeler gösterek “Festivaller Fuarı”na dönüşen Christmasworld, Noel, Paskalya, Cadılar Bayramı gibi belli başlı kutlamaların yanı sıra tüm bağımsız etkinlikler için de oldukça faydalı bir oluşum haline geldi. Bu sebeple Chrismasworld Fuarı, şeritler, mumlar, havai fişekler, ışıklandırma, mağaza vitrinleri, seramik işleri ile tüm partiler ve kutlama etkinlikleri için mükemmel bir platform oluşturuyor. Christmasworld Fuarı’na gelen alıcı grupları, kendi portföylerine göre tüm yılın siparişlerini verebiliyorlar.Bu alıcılara perakendecileri, toptan ve cash&carry marketleri, büyük alış veriş merkezlerini, mobilya mağazalarını, bahçe ve çiçek malzeme satış noktaları, çiçekçileri, otelleri restoranları, yiyecek içecek şirketlerini ve organizasyon şirketlerini de dahil edebiliriz                                                                                             Uluslarası olma vasfı Chrismasworld’un markası olarak nitelendirilebilir. Nitekim, 1990 yılında düzenlenen Christmasworld Fuarı’na Almanya dışından yaklaşık 2400 ziyaretçi gelmişti, 2003 yılında bu rakam 9000’in üzerine çıktı. 2003 yılında 24,153 ticari alıcı sayısıyla Christmasworld fuarı ziyaretçiler için oldukça iyi sonuçlar verdi. Ayrıca yüzde 94’lük bir ziyaretçi memnuniyeti de oldukça yüksek bir oranı gösteriyor. Uluslarası ziyaretçilerin yüzde 88’i, Almanya’dan katılan ziyaretçilerin ise yüzde 91’i Christmasworld’de gördükleri ürünleri beğendiklerini dile getirmişlerdir. Fuar sonunda görüşülen ziyaretçilerin yüzde 80’i Christmasworld fuarına tekrar geleceklerini ifade etmişlerdir.Katılımcılar açısından da uluslararası firma sayısı hızla artmaktadır.2003 yılındaki Christmasworld Fuarı’nda 748 yabancı üretici ürünlerini sundu, bu da 1990 yılındaki Christmasworld ile karşılaştırıldığında üç misli bir artış olduğunu gösteriyor. Ayrıca Christmasworld fuarı 2003 yılında 1043 katılımcı ilk kez  1000 katılımcı limitini aştı.Christmasworld Fuarı, sektörünün en iyi etkinliği olmakla birlikte, aynı zamanda mükemmel bir trend ve fikir havuzu olma misyonunu da taşıyor. 2004 Christmasworld Fuarı Trend Forumunda ziyaretçiler gelecek sezon hakkında yaratıcı gelişmeleri öğrenme fırsatını bulacaklar. Tasarımcı Gunnar Frank, 9.2 numaralı salonda ‘Buenos Aires Fiesta’,’Betlehem Geleneği’ ve ‘Banglore Sarayı’ adı altında üç trend dünyası üretti. Ayrıca aynı salonda “Geleneğin bir Geleceği var.” isimli özel alanda profesyonel ziyaretçilere Alman Dağlarının maden ocaklarından geleneksel ve modern el sanatlarını elde etme olanağı sunulacak. 1800 metrekarelik alan üzerinde Erzgebirgische Volkskunst? üreticileri yalnızca pipoları, şamdanları ve tahta piramitleri değil,aynı zamanda sürpriz modern çizgileri de sergileyecekler. Böylece profesyonel ziyaretçiler el tezgahlarından çıkmış ince işçilikle yoğrulmuş penguenleri, 1920’leri anımsatan figürleri ve Nuh’un Gemisi’ni görme olanağı bulabilecekler.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!