OluÅŸturulma Tarihi: Nisan 20, 2005 00:00
‘Botox’tan daha iyi’ sloganıyla piyasaya çıkan Sephora’nın ‘StriVectin-SD’ kremi, kozmetik dünyasında karıştırdı. ‘StriVectin’ satışlarında patlama yaÅŸanırken diÄŸer kozmetik ÅŸirketlerinin yeni ürünleriyle global hacmi 9.9 milyar dolarlık piyasada kıyasıya bir rekabet baÅŸladı.Ciltteki yaÅŸlanmayı yavaÅŸlattığı öne sürülen ürünlerin satışında 2000 yılından bu yana dünya çapında yüzde 71’lik bir büyüme yaÅŸandı. 2003 yılında 2 milyon Amerikalı kırışıklıklara karşı yüzüne Botox enjeksiyonu yaptırdı, 1.6 milyon kiÅŸi ise kimyasal peelingler ile yüzlerindeki kırışıklıkları açıp, lekelerden kurtulmaya çalıştı. Merkezi Salt Lake City’de bulunan Klein-Becker ÅŸirketinin bir yan kuruluÅŸu tarafından üretilen ‘StriVectin’in 180 gramlık tüpü 135 dolara satılıyor. Ä°lk piyasaya çıktığı yıl 60 milyon dolarlık bir ciroya ulaÅŸtı. Normalde bu bir kremin piyasaya çıktığı ilk yılda ortalama elde ettiÄŸi cironun neredeyse iki katı. ‘StriVectin’den önce de diÄŸer kozmetik ÅŸirketleri kırışıklıklara savaÅŸ açmıştı.StriVectin’in içinde yer alan maddeler amino asitlerle cilt hücrelerini daha fazla kollejen üretmesi için harekete geçiriyor, bu protein sayesinde ise cilt dolgunlaşıp, canlı bir görüntü kazanıyor.Â
button