Kırışıklık kremi savaşı

Güncelleme Tarihi:

Kırışıklık  kremi savaşı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 20, 2005 01:39

‘Botox’tan daha iyi’ sloganıyla piyasaya çıkan Sephora’nın ‘StriVectin-SD’ kremi, kozmetik dünyasında karıştırdı. ‘StriVectin’ satışlarında patlama yaşanırken diğer kozmetik şirketlerinin yeni ürünleriyle global hacmi 9.9 milyar dolarlık piyasada kıyasıya bir rekabet başladı.

Ciltteki yaşlanmayı yavaşlattığı öne sürülen ürünlerin satışında 2000 yılından bu yana dünya çapında yüzde 71’lik bir büyüme yaşandı. 2003 yılında 2 milyon Amerikalı kırışıklıklara karşı yüzüne Botox enjeksiyonu yaptırdı, 1.6 milyon kişi ise kimyasal peelingler ile yüzlerindeki kırışıklıkları açıp, lekelerden kurtulmaya çalıştı. Merkezi Salt Lake City’de bulunan Klein-Becker şirketinin bir yan kuruluşu tarafından üretilen ‘StriVectin’in 180 gramlık tüpü 135 dolara satılıyor. İlk piyasaya çıktığı yıl 60 milyon dolarlık bir ciroya ulaştı. Normalde bu bir kremin piyasaya çıktığı ilk yılda ortalama elde ettiği cironun neredeyse iki katı. ‘StriVectin’den önce de diğer kozmetik şirketleri kırışıklıklara savaş açmıştı.

StriVectin’in içinde yer alan maddeler amino asitlerle cilt hücrelerini daha fazla kollejen üretmesi için harekete geçiriyor, bu protein sayesinde ise cilt dolgunlaşıp, canlı bir görüntü kazanıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!