Lions Health ödül kazananları açıkladı

Güncelleme Tarihi:

Lions Health ödül kazananları açıkladı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 20, 2016 17:39

Toplam 99 Lions’un dağıtıldığı 2016 Pharma & Health&Wellness kazananları Lions Sağlık Ödülleri Töreni’nde açıklandı. Yarışmanın üçüncü yılında, İlaç ve Sağlık/Sağlıklı Yaşam kategorisindeki başvurular 2,605’i bularak bir rekora da imza attı.

Haberin Devamı

PHARMA LIONS

582 başvuru yapılan Pharma (İlaç) bölümünde, 52 ödül dağıtıldı; Ogilvy&Mather Londra’nın Philips için hazırladığı “Breathless Choir-Nefessiz Koro”, Grand Prix aldı. Jüri Başkanı Alexandra von Plato (Publicis Sağlık Hizmetleri İletişim Grubu, Grup Başkanı), kampanyanın geleneksel “ürün kahramandır” anlayışına karşı çıkarak “hasta kahramandır” anlayışına odaklandığını belirtti. “Medikal araç pazarında sinematik hikaye anlatımının nefis bir örneğidir ve kalıpları kırmıştır” dedi.

HEALTH & WELLNESS LIONS

Sağlık ve Sağlıklı Yaşam bölümüne yapılan 2023 katılımın 47’si ödüllendirildi ve Londralı bir ajans olan FCB Inferno’nun, Pearson için hazırladığı “Project Literacy –Proje Okuryazarlığı” kampanyası Grand Prix kazandı. Jüri Başkanı Joshua Prince (CMO, Omnicom Sağlık Grubu) kazanan için yaptığı açıklamada “Kampanya, okur yazar olmamanın gerçek maliyetini inanılmaz biçimde ortaya koyuyor ve sağlığa gelmeden evvel, insanların en temel anlama yeteneği ile başlamamız gerektiğini gösteriyor” dedi.

Haberin Devamı

YOUNG LIONS HEALTH AWARD

Unicef ile iş birliğinde gerçekleşen Young Lions Health Ödülü, UNicef’in iyi niyet elçisi Shakira’nın da içinde bulunduğu jürinin belirlediği oylarla, “UNicef Brain Food” kampanyası ile Fransız DigitasLBi’den Eleanor Howe ve Lina Benmansour’a verildi. Verilen briefi en yenilikçi biçimde cevaplayan kampanyada, günlük kullanılan araçların oyunları teşvik etmesine, bakıcıların çocuklarla iletişiminde yaratıcı yollar oluşturmasına dikkat çekildi ve bu kampanya UNicef’in Erken Çocukluk Gelişimi programı kapsamında tüm iletişim planı dahilinde kullanılacak.

ÖZEL ÖDÜLLER

Son olarak, içinde Good” için bir Grand Prix’inin de olduğu Özel Ödüller açıklandı. Sağlık ve İlaç kategorilerinde Grand Prix alamamış ama Altın Lions almış işlerin değerlendirildiği bu özel ödül, Arjantinli DAVID Buenos Aires ajansının MACMA için meme kanserine dikkat çekmek üzere hazırladığı “Manboobs-Erkek Memeleri” kampanyasının oldu.

Yılın Sağlık Hizmeti Ajansı Mumbai’den Medulla Communications seçilirken, ikinci Windsor’dan Langland ve üçüncü Honk Kong’dan McCann Health oldu. Ve Yılın Sağlık Hizmeti Network’ü ödülleri ise sırasıyla McCann Health, Publicis Healthcare Communications Group ve Ogilvy Commonhealth Worldwide’a gitti.

Haberin Devamı

Lions Health Festival Direktörü, Louise Benson kazananları yorumlarken “Sağlık hizmetleri iletişimi pazarında mükemmelliği kıyaslayabileceğimiz çığır açan işleri kutlamaktan ve ödüllendirmekten memnuniyet duyuyoruz. Şimdi üçüncü yılında Lions Health başarıların tanındığı bir arenadır ve 2016 kazananlarını kolektif olarak seçtiğimiz jürimize teşekkür etmek istiyorum” dedi.

18-19 Haziran arasında Lion Health kapsamında ayrıca içerik, öğretim ve münazaraların olduğu 2 günlük bir festival gerçekleşti ve bu kapsamda hayat-değiştiren yenilikler, trendler, mevcut sağlık hizmetleri pazarını dönüştüren oyun-değiştiren teknoloji konuları kutlandı.

BAKMADAN GEÇME!