Güncelleme Tarihi:
Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin, araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek için bu yıl dördüncüsünü düzenlediği ve Ana Sponsorluğunu PepsiCo’nun, Medya Sponsorluklarını ise Hürriyet, MediaCat ve BrandMap’in üstlendiği “Baykuş Ödülleri” töreni araştırma, araştırma veren, reklam, reklamveren ve medya, pazarlama, akademi ve iletişim camiasının seçkin isimlerini Four Seasons’da buluşturdu.
104 PROJE YARIŞTI
9-10 Ağustos tarihleri arasında InterContinental İstanbul’da TÜAD Başkanı GfK Özel Araştırmalar Genel Müdürü Fulya Durmuş Başkanlığında toplanan Baykuş jürisi değerlendirme sürecini tamamladı.
Bu yıl “Akademik Baykuş” ve İnatçı Baykuş” olmak üzere yeni iki kategorinin de eklendiği toplam 9 kategoride, 104 projenin yarıştığı Baykuş Ödülleri’nde en fazla başvuru yapılan kategori 22 başvuruyla “mevcuttaki bir iş sorununu çözmeye ya da iş geliştirmeye yönelik araştırmaları kapsayan “Usta Baykuş” kategorisi oldu. Vizyoner Baykuş ve İçgörülü Baykuş kategorileri ise en yoğun başvuru yapılan diğer kategoriler arasında yer aldı.