Güncelleme Tarihi:
Ünlüler, Suriyeli çocukların yaşadığı drama dikkat çekmek ve Unicef aracılığıyla bağış toplamak için sosyal medyada #Wakeupcall hashtag'iyle üç kişiye meydan okumaya başladı. Suriye’de savaşın ortasında kalmış çocukların ihtiyaçlarına dikkat çekmek amacıyla ünlüler sabah yeni kalkmış, makyajsız hallerini ‘#Wakeupcall’ etiketi altında paylaşıyorlar.
Dün gece ünlüler uyandıkları anda çektikleri selfie fotoğraflarını sosyal medyada paylaşmaya başladı. ALS hastalığı için düzenlenen Ice Bucket Challenge (ALS Bir kova buz gibi su sınavı) kampanyasına benzer biçimde kurgulanan Unicef'in yeni kampanyasının adı #Wakeupcall (Uyandırma çağrısı)
Jemima Kahn, Jeremy Clarkson, Hugh Grant, Naomi Campell gibi ünlülerin destek verdiği kampanyanın amacı Suriyeli çocuklar için bağış yapmaya teşvik etmek. Birleşik Krallık UNICEF elçisi Jemima Kahn, kampanyanın amacının 6 milyon pound toplamak olduğunu söyledi.
Unicef, duyarlı insanların uyandıkları anda çektikleri selfie fotoğraflarını #Wakeupcall hashtag'iyle paylaşıp, üç kişiye meydan okumasını istiyor. Amaç sosyal medya aracılığıyla Suriyeli çocuklar için düzenlenen yardım kampanyasına bağış toplamak. Bağışlar Unicef'in web sitesinden online olarak ya da SMS aracılığıyla yapılabiliyor.
"Çek gönder, tatlı bir selfie'ni" Rüya Salik'in #WakeUpCall yazısı için tıklayın