Street Rod’un Malaga’daki test sürüşünden bildiriyorum

Güncelleme Tarihi:

Street Rod’un Malaga’daki test sürüşünden bildiriyorum
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 06, 2017 13:15

İlk motosikletimi, 20’li yaşlarımın başında aldım: Dönemin en yeni ve beklenen ‘makinesi’ Suzuki GSX-R 600. Aradan birkaç yıl geçince başka bir motorum oldu: Bir Yamaha DrugStar. Sonra bir şekilde motosikletten koptum. Motosikletimi sattım, sıradanlaştım, genelgeçer çarka ayak uydurdum. Ama kalbimin ve aklımın bir kısmı hep o iki tekerin üstünde kaldı. Taa ki geçen hafta Harley Davidson’dan, yeni modelleri Street Rod’un İspanya’da test sürüşüne katılmam için bir davet gelene kadar...

Haberin Devamı

Harley Davidson’ın çok yakında Türkiye’ye de gelecek yeni modeli Street Rod XG7SOA, bildiğimiz Harley’lerden epey farklı.

Bir kere ağır. Kullanması yeni motorcular için meşakkatli. 60-70 kilometre hızla, manzaranın keyfini çıkararak sakin sakin sürülecek bir motor değil. Harley mühendisleri çok daha agresif, beygir gücü, dolayısıyla hızı ve ayrıca torku yüksek ancak buna rağmen son derece dengeli, kullanımı kolay, yola yapışan, virajlarda çok rahat yatıp kalkan bir makine üretmişler.

Klasik ‘heybetli’ görünümünün dışında. Ama bir ‘Harley’ olduğunu her ayrıntısıyla fark ettiriyor. Yolda tüm gözleri kendine çeviren Street Rod, daha çok ‘arkadakilere toz yutturmak’ için tasarlanmış.

Ağırlık noktası dâhice hesaplanmış. Sele yüksekliği yalnızca 76.5 santim.  Bu ne demek? Hem kısa boylular için de son derece kullanışlı hem de neredeyse durduğunuzda bile ayaklarınızı yere koymadan dengede kalabilecekmiş hissi yaratıyor.

Haberin Devamı

Eğer böyle bir merakınız, gençlikten kalma bir hayaliniz varsa, bu makineyi ne yapın edin, kiralayamasanız bile, fuarda olur, başka yerde olur, en azından bir deneme sürüşünde test edin.

Yüzünüzden rüzgâr, teninizden güneş, yüreğinizden özgürlük eksik olmasın.

Street Rod’un Malaga’daki test sürüşünden bildiriyorum

STREET ROD (performans)

- 749 cc, 60 derece açılı V-twin motor

- 6 vites

- Uzun yol süspansiyon, özel tasarım şok emiciler

- ABS’li çift diskli fren sistemi.

- Tork: 4000 RPM’de 65Nm 

Boyutlar

- Uzunluk: 213 cm

- Genişlik: 67 cm

- Tüm yüksekliği: 114.5 cm

- Sele yüksekliği: 76.5 cm

- Depo hacmi: 13.2 litre

- Sürüş ağırlığı: 238 kg

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!