Güncelleme Tarihi:
İtalyan medya ve gıda sektörünün lider markalarından Gambero Rosso, Osaka’dan sonra Dünya Turu'nun önemli bir halkası olan "Top Italian Wines" İstanbul Organizasyonu'nu 2 Aralık’ta Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirdi.
İtalya’dan, 64 önemli içecek markası üreticisinin ürünleriyle yer aldığı davet, içecekleri deneyimlemek ve üreticileriyle sohbet edebilmek için çok önemli bir fırsat olarak değerlendirildi. Gambero Rosso’nun organizasyonu, Türk ve İtalyan yiyecek-içecek sektörünün önde gelenlerini buluştururken, iş, sanat ve cemiyet hayatının da seçkin isimlerini de bir araya getirdi.
Televizyon, yayıncılık, akademik programlar ve tüm yiyecek-içecek endüstrisi faaliyetlerinde Gambero Rosso’nun Türkiye temsilciliğini yürüten CCC-Istanbul firmasının Yönetim Kurulu Başkanı Gültekin Uçkun, Gambero Rosso CEO’su Luigi Salerno ve Uluslararası İş Geliştirme Direktörü Tiina Eriksson, Türk ve İtalyan yemek zevklerinin Akdenizli olmanın etkisiyle birbirlerine çok benzediğini, bunun ilk adımı olarak da yemek okullarının birinci halkasını USLA Yemek Akademisi ile işbirliği içerisinde Şubat ayında başlatacaklarını ifade ettiler.
USLA Yönetim Kurulu Başkanı Korkut Anıç, bu işbirliği ile Türkiye’deki yemek meraklıları ve şeflerin İtalyan mutfağı hakkındaki akademik programlar ve eğitimler aracılığıyla kaynağından bilgiler ve İtalyan Şeflerin katılımı ile İtalyan mutfağı konusunda uzmanlaşmış şefler yetiştirileceğini belirtti.
“Top Italian Wines - World Tour”, dünyada İtalyan içeceklerinin mükemmelliğe adanmış olanlarının, en prestijli serisinin bir parçası olarak, 64 İtalyan içecek üreticisiyle birlikte Türkiye’nin ardından sırasıyla Houston, Mexico City, Taipei şehirlerinde gerçekleşecek ve Pekin’de son bulacaktır.