Güncelleme Tarihi:
1- ORTAMI TEST EDİN
Bulduğunuz ilk fırsatta bir ufak şaka yapın. Kimse umursamazsa dert etmeyin ama şakaya şakayla karşılık verilirse o ortamdaki beyin fırtınası da daha verimli olur.
2- GÜVEN TESİS EDİN
Bir yönetici için en iyi güven tesis etme yöntemi mizah. Takımını güldüren bir yönetici, açık ve dürüst bir iş ortamı da kurmuş demektir.
3- ALKIŞI PAYLAŞIN
Belki çok zekisiniz, belki her lafı gediğine oturtuyorsunuz ama ortamı da fıkraya boğmayın; bırakın başkaları da gülsün, güldürsün.
4- İŞLERİ KOLAYLAŞTIRIN
Gergin toplantılarda havayı dağıtmak için anlatılan hoş bir fıkra gibisi yoktur. Problemler bu şekilde daha rahat çözülür.
5- YÖNETİCİNİZİ YÖNETİN
En sert yöneticiler bile mizahla gevşeyebilir. Cesaret etmek zor ama denemeye değer.
6- BAŞKALARINI GÜCENDİRMEYİN
Ortamı ısıtacağım diye pot kırmayın. “Bu laf acaba gücendirir mi” diyorsanız öyledir.
7- STRESİ AZALTIN
Ofisteki o havai hali yakalarsanız, iş yaşamınız daha az stresli hale gelir. Herkes neşeli iş arkadaşı ister.
8- İŞ GÖRÜŞMESİNDE ŞANSINIZI ARTIRIN
Profesyonel davranmak zorundasınız ama biraz patavatsızlık da iş görüşmelerinde masanın ardında sizi tartan yöneticileri çekici geliyor.