Hamam’a davet

Güncelleme Tarihi:

Hamam’a davet
OluÅŸturulma Tarihi: Ocak 20, 2005 00:00

Vücudumuz ile ruhumuz arasındaki dengeyi kurma uÄŸraşında yolumuz günlük spalardan, buhar banyolarından, saunalardan ya da ajurveda terapilerinden geçiyor. Bu durumun ev hali, banyoları birer terapi merkezine dönüşecek ÅŸekilde düzenlemek. Banyo ihtiyaçları içinde ilk sıraya yazılan havlular ve bakım ürünleri içinde Denizli’den dünyaya yükselen bir isim var: Hamam. Markanın kreatif direktörü Ä°dil Tarzi ile geçen hafta yapılan Heimtextil Fuarı dönüşünde konuÅŸtum.- Banyolar, evin odaları arasında içinde giderek önem kazanıyor, deÄŸil mi? 21’inci yüzyılda hayatımız artık hiç de eskisi gibi deÄŸil. MüthiÅŸ bir hareketlilik içinde günler gelip geçerken, mutlaka kendimize vakit ayırmamız gerekiyor. Pazar araÅŸtırmalarının gösterdiÄŸi gibi Avrupa’da her iki kiÅŸiden biri artık banyolarına özenerek alışveriÅŸ yapıyor; banyolar artık sadece yıkanma ve temizlenme yerleri deÄŸil, dış dünyadan kaçışın ve rahatlamanın merkezleri oluyor. Dolayısıyla banyo ihtiyaçları, hem estetik olarak geliÅŸmiÅŸ, hem de fonksyonel olmak durumunda.- Hamam markasının içinde hangi ürünler var? Hamam, banyolarınızda rahatlamak için ihtiyaç duyacağınız her türlü bakım ürününü geliÅŸtiriyor. Antibakteryal havlular, rahatlatıcı kremler, duÅŸ jelleri, sabunlar, nemlendirici yaÄŸlar, anti-stres masaj yaÄŸları, banyo tuzları, antibakteriyal hassas temizliyiciler, kolonya, yenileyici sular, erkekler için traÅŸ setleri... Botanik bitkiler kullanılarak geliÅŸtirilen vücut ürünleri, özel ambalajları ile banyolara yeni bir bakış açısı getiriyor.- Bu bakım ürünleri için özel formülleriniz var mı? Dünyaca ünlü hammadde saÄŸlayıcısı Cognis ile yaptığımız toplantılar paralelinde baÅŸta çay aÄŸacı olmak üzere, ginseng, aloavera ve papatya, Hamam bakım ürünlerinde sunulacak botaniklerden sadece birkaçı olarak karşımıza çıkıyor. Hamam için geliÅŸtirilmeye baÅŸlayan özel formüllerin tümü, rahatlama, gevÅŸeme, stresten arınma gibi özellikler sunuyor.- Hamam çok oryantal bir isim, ancak ürünleriniz oldukça modern...Evet, Hamam ismindeki oryantal tavır ile günümüzün modern tasarım anlayışı arasında bir köprü kuruyor. Her geçen gün popülaritesi artan yüzyıllık oryantal yıkanma kültüründen yola çıkarak, banyolarda duygu yoÄŸunluÄŸu yüksek bir atmosfer tasarlıyoruz. Bu marka için, grafikerler, endüstri tasarımcıları, teknik ekipler, ajanslar, mimarlar ve fotoÄŸrafçılardan oluÅŸan geniÅŸ bir ekip çalışıyor.- Geçen hafta Heimtextil fuarında sadece markaların kabul edildiÄŸi Dreamland bölümünde sergilediniz koleksiyonunuzu. Nasıl geçti? Biliyorsunuz, Heimtextil dünyanın en büyük ev tekstili fuarı. Dreamland bölümüne 2003 yılında kabul edilen ilk Türk markası olan Hamam, hem Avrupalı maÄŸaza gruplarının, hem de uluslararası dergilerin moda editörlerinin dikkatini çekti. Fuarın birinci günü kalabalık bir medya resepsiyonu ile tanıttık koleksiyonumuzu. Ocak sonunda Paris’te Maison&Objet fuarında olacağız. Ä°nanıyorum ki orada da benzer bir ilgiyi yakalayabileceÄŸiz. - 2005 koleksiyonundaki ana temalar nedir? 2005‘te dikkat çektiÄŸimiz anahtar kelimeler; insanların iç dünyalarına bir bakış, ruhun dinginliÄŸi, cennetin aydınlığı, mavi bulutlar, yeraltı suları ve buhar... Tüm banyo koleksiyonumuzda doÄŸa, tropikal yapraklar, yaÄŸmur ormanları etkisini gösteriyor. Havlular; bembeyaz gökyüzündeki bulutların dokunuÅŸu kadar hafif, yumuÅŸacık ve rahatlatıcı. Renkler ise taze ve yeni. DoÄŸadan gelen beyaz, sarı, pembe, somon ve yeÅŸil; lacivert, füme, gri ve siyah tonları ile bütünleÅŸiyor.- Åžu anda Avrupa’da hangi maÄŸazalarda bulabiliyoruz ürünlerinizi? Hamam Avrupa’da pek çok moda merkezinde satışa sunuluyor. Portekiz’de Habitat maÄŸazalarında, Brüksel’de Galerie de la Toison d’Or‘ NoxNova’da, Düsseldorf Königsallee’de, Hanover 55. Trends maÄŸazasında ve Ä°spanya Marbella’da Hamam’a rastlamak mümkün. Ä°stanbul’da ise Mayadrom M Square, Polat Residence L’a maÄŸazası ve Ä°ntema maÄŸazaları koleksiyonumuzu sunuyor. Hamam’a, www.hamam.com.tr sitesinden de rahatlıkla ulaÅŸabilirsiniz.Yeniliklere ne kadar açıksınız?YaÅŸam alanlarınızı doÄŸal renkler ve modern desenlerle farklılaÅŸtırmaya hazır mısınız? 2005 Carpetiem halı koleksiyonundaki canlı renklerin hareketli desenlere yarattığı dans, pozitif etkisini yaÅŸam alanlarınızda zeminden tavana doÄŸru yayacak! www.carpetiem.comBiraz eÄŸlenin! Koziol’den Amoebe, duvar dekoru olarak kullanılabilen, mekánı ayırıcı özellikte veya tek başına sergilenebilecek bir tasarım. Fusion ise pencere dekoru veya separatör olarak kullanabileceÄŸiniz el iÅŸi ile teknolojiyi bir araya getiren farklı renklere sahip bir doku. Dekorasyonla uÄŸraÅŸmak giderek daha eÄŸlenceli oluyor! Tel: (0212) 224 24 49.Hele günlerden pazarsa... Evinizin Pazar günlerindeki sıcaklığını ve huzurunu hatırlatan Ä°nci Mutlu tasarımı Tuna Ev Sunday koleksiyonundan sade, basit, rahat ve samimi bir kanepe... Bu senenin trendlerinden çizgili ve düz kumaşın bir arada kullanıldığı model, rahatlatıcı ve uyumlu yönünü ortaya çıkararak tamamen dost yüzlü, zamana karşı koyan bir ürün. Tel: (0212) 715 23 23.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!