“Gerçek moda haftası İstanbul’da”

Güncelleme Tarihi:

“Gerçek moda haftası İstanbul’da”
Oluşturulma Tarihi: Ekim 27, 2009 17:36

Fashionable İstanbul by Avea, dünya basınında büyük yankı uyandırdı.

Haberin Devamı

 YILDIZLAR GEÇİDİNDEN FOTOĞRAFLAR   

Dolmabahçe Saray Meydanı’nda düzenlenen Fashionable İstanbul by Avea, katılan ünlü tasarımcıları ve konukları, defilelerde boy gösteren Top Modelleri, ülkemizin uluslararası arenada tanıtımı ve Türkiye ekonomisine sağladığı katkı ile büyük ses getirdi. ABD, İtalya ve Fransa gibi ülkelerden gelen 30 yabancı basın mensubunun izlediği Fashionable İstanbul by Avea, bu gazetecilerin yaptıkları haberlerle de Türkiye’nin tanıtımına katkı sağladı. İtalya’nın en çok okunan ve en yüksek tirajlı gazetelerinden biri olan Corriere della Sera’nın ekonomi sayfasında yayımlanan ‘Gerçek moda haftası İstanbul’da’ başlıklı haberi de bunun en güzel kanıtı oldu. Etkinliği, ‘Fashionable İstanbul’un Avrupa üzerinde ve özellikle İtalya’da gerek ekonomik gerekse politik açıdan farklı etkileri olacak’ diye yorumlayan Corriere della Sera, haberinde ayrıca ‘İnsanlar modanın hala kıyafet olduğunu düşünüyor’ diyerek de bu etkinliğin modanın yanı sıra diplomatik ilişkilerin gelişimi açısından da önemli olduğuna vurgu yapıyor. Haber, Fashionable İstanbul by Avea’yı düzenleyen BAYKAM & RBM ortağı Hakan Baykam’ın “Bundan sonra da büyük markaları Türkiye’ye getirmek istiyoruz. Bu etkinlikle yeni mağazaların açılmasının yanı sıra ülkemizde onlara yeni bir platform yaratıyoruz. Bu etkinlik, Türkiye’yi dünya moda takviminin vazgeçilmez parçalarından biri haline getirecek” sözlerine de yer veriyor. İngiltere’nin önde gelen gazetelerinden Independent da Fashionable İstanbul by Avea etkinliğini ‘Moda dünyası İstanbul’da buluştu’ başlığıyla verdi. Türkiye’de ilk defa düzenlenen Fashionable İstanbul by Avea’nın, uluslararası moda haftalarının yaratıcısı ve uygulayıcısı olan IMG Fashion gibi bir ortakla işe başlayarak kendini dünya moda takvimine yerleştirmek için ilk adımı attığını yazan gazete haberinde Fashionable İstanbul’un çok büyük bir başarı kaydettiği vurgulandı. Haberde, 2003 yılında kendi butiğini açan ve İstanbul’da düzenlenen böyle bir etkinliğin parçası olduğu için mutlu olduğunu söyleyen Roberto Cavalli’nin “İstanbul çok baştan çıkarıcı ve gizemli bir şehir. İstanbul benim kültürüm ve doğu arasında coğrafi açıdan da bir köprü” sözlerine de yer verildi. BAYKAM & RBM Ortakları’ndan Raif İnan da Fashionable İstanbul by Avea’nın dış basında büyük yankı uyandırmasının ülkemizin yurtdışında ki tanıtımı açısından büyük önem taşıdığını dile getiriyor. İnan, “Bu da gösteriyor ki; “Fashionable İstanbul by Avea gelecek vaat eden bir etkinlik olarak moda dünyasına damgasını vurmuştur” dedi. Etkinlik ayrıca Fransız Gazetesi La Tribune ve İtalyan Gazetesi İl Sole 24’ün yanı sıra pek çok yabancı yayında haber oldu.   

 


 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!