Erken kalkan Marni’yi kapar

Güncelleme Tarihi:

Erken kalkan Marni’yi kapar
OluÅŸturulma Tarihi: Mart 03, 2012 00:00

Önceki yıllarda Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Jimmy Choo, Lanvin ve Versace ile tasarımcı işbirliği gerçekleştiren H&M, bahar ayı için İtalyan markası Marni ile işbirliği yaptı. Marni’nin kurucusu ve Kreatif Direktörü Consuelo Castiglioni ve H&M Kreatif Danışmanı Margareta van den Bosch birlikteliklerini anlattı.

Haberin Devamı

Koleksiyon Marni ruhunda; özgür, bireysel ve neÅŸeliÂ

CONSUELO CASTIGLIONI MARNI KURUCUSU VE KREATİF DİREKTÖRÜ

Marni 12 yıllık bir marka. Ama ben lüks bir marka için tarihi bir geçmişin önemli olduğunu düşünmüyorum. Daha çok özgünlük, yaratıcılık ve zanaatle ilintili olduğunu düşünüyorum ve Marni tüm bu özellikleri simgeliyor. Bu işbirliği için çok heyecanlıyım; H&M’in daha geniş kitlelere ulaşma fırsatı sunmasının yanı sıra, özellikle de genç nesile ulaşma fırsatını sunuyor olmasını da bir tasarımcı olarak ilham verici buluyorum. Markayı sevenler, tanıdık bir şeyler yakalayacak ve yeni tanışanlarsa uygun bir fiyatla özümüzü keşfedecek.
Koleksiyonu hazırlarken her şeyin özünde Marni olsun istedim. Koleksiyon tamamen Marni ruhunda; özgür, bireysel ve neşeli. H&M’deki ekip, Marni’nin özelliği olan işçilik ve mükemmelliyet seviyesini aynı düzeyde tutmayı başardı. Koleksiyon, takılar ve aksesuvarlar dahil ikoni parçalarımın bir özeti gibi. Hepsi birbiriyle kombinlenebilecek parçalar ama nihayetinde müşteriler kendi kombinlerini içgüdülerine ve kişiliklerine göre yaratıyor olacak.
Ben her zaman etrafıma ilham almak için bakarım, hayatı tamamıyla ilham verici bulurum. Meraklı bir insanım. Sanattan, kitaplardan, seyahatlerden, genel olarak hayattan etkilendim. Bu koleksiyon içinde her yere ve herkese baktım. Sadece gençlere değil. Yaratmak için her şeye açık olmalısın. Bu bir bahar koleksiyonu... Yani eğlenceli ve modüler. Takı ve aksesuvarlar, kıyafetlerin önemli bir parçasını oluşturuyor. Çok beğendiğim leylak gold lame bluzla kombinlenen couture kumaşından spor pantolon tamamiyle Marni.

Haberin Devamı

/images/100/0x0/55ea79b7f018fbb8f882642c

KiÅŸisel tarzı olanlar için sonsuz olanaklar varÂ

MARGARETA VAN DEN BOSCH / H&M KREATÄ°F DANIÅžMANI

Bu tarz tasarımcı işbirlikleri H&M’in demokratik bir marka olduğunun altını çiziyor. Marni, markanın başlangıcından beri favori. Modanın en sevilen markalarından. Şimdi bu işbirliğimiz için doğru zamandı. Ayrıca Marni’nin daha önceki işbirliklerinden farklı olarak kişisel tarzı olanlar için sonsuz olanaklar sunan çok sanatsal, farklı koleksiyonları var. Ve ayrıca zamansız olması da Marni’yi özgün kılıyor. Sahibi ve tasarımcısı son derece iddialı, yaratıcı ve sanatsal. Ayrıca büyük bir tasarımcı. Yaratıcı çalışma tamamiyle Consuelo’ya ait. Castiglioni H&M için, Marni’nin özünü yakalayan hem kadın hem de erkeklere yönelik bir koleksiyon tasarladı. Marni’deki imzalı kumaş ve desenlerdeki en beğendiğimiz parçaları yeniden değerlendirerek  bir Marni gardırobu yaratmak istedik.

RENK BAÅžROLDE

Haberin Devamı

Marni at H&M Koleksiyonu ister Afrika’dan esinlenmiş desenler isterse daha basit renk blokları şeklinde olsun, renkler parlak ve desenler göze çarpıcı. Siluetler tamamen Marni’yi yansıtacak şekilde tam pilili etekler, elbiseler, kısa pantolonlar ve jakarlı trikoları içeriyor ve ipekten bürümcük pamuklu popline kadar çeşitli kumaşlar kullanılıyor. Kadın koleksiyonunda görünümü tamamlamak için takılar, ayakkabılar, çantalar ve eşarplar da bulunuyor. Erkekler için, gerçek Marni erkek giyiminin rahat görünüm için yumuşak renk ve kumaşlar seçilmiş.

ALIŞVERİŞİN HARİTASI

Bu özel koleksiyon, 8 Mart’ta dünya çapında yaklaşık 260 H&M mağazasında. Türkiye’deyse sadece seçili mağazalar; İstinye Park, Marmara Forum ve Ankara’da Gordion H&M mağazalarında 10.00’dan itibaren satışa sunulacak. Alışveriş merkezleri belirli kapılarını sabah 08.00’de açacak. Marni at H&M koleksiyonu için ilgili mağazalarda hem kadın hem de erkek bölümünde ayrı özel bir alan, satış gününe özel hazırlanacak. Sırada verilecek olan bilekliklerle belirlenen saat dilimleri içerisinde alışveriş yapabilme imkanı sunulacak. İzdihamı önlemek için müşterilere 10 dakikayla sınırlı alışveriş imkanı tanınacak. Kuyruğa girenlere sırasına göre 10-20 kişi arasındaki gruplarla, yedi farklı renkte bileklik verilecek. Örneğin ilk 10-20 kişiye mavi, ikinci 10-20 kişiye sarı, vb... Bileklik sistemi Türkiye’de sadece H&M tarafından tasarımcı işbirliklerine özel uygulanmaya devam ediyor. Marni at H&M erkek koleksiyonundaysa bileklik sistemi uygulanmayacak.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!