DYH, IAA Global’in kurumsal üyesi oldu

Güncelleme Tarihi:

DYH, IAA Global’in kurumsal üyesi oldu
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 17, 2005 00:00

DoÄŸan Yayın Holding (DYH), Uluslararası Reklamcılık DerneÄŸi’nin (IAA Global-International Advertising Association Global) kurumsal üyesi oldu.Dünyada, reklamverenler, reklam ajansları, medya ve reklamla yanyana çalışan araÅŸtırma ÅŸirketleri, halkla iliÅŸkiler ÅŸirketleri gibi kuruluÅŸların yöneticilerini biraraya getiren tek organizasyon olan IAA Global’in halen 95 ülkede 4 binden fazla üyesi bulunuyor. 1938 yılında kurulan IAA Global, kár amacı gütmüyor. KURUMSAL ÃœYELER DESTEKLÄ°YOR: Dünyada IAA’in çalışmalarını sürdürebilmesi amacıyla birçok önemli, büyük kuruluÅŸ kurumsal üye olarak destek saÄŸlıyor. DoÄŸan Yayın Holding de kurumsal üye olarak dünyada IAA’in faaliyetlerine destek saÄŸlayan önemli medya, reklamveren ve ajansları arasına girdi. IAA Global’e destek veren kurumsal üyeler arasında, Forbes Global, The Economist, Turner Broadcasting International, Time & Fortune International, McCann Worldgroup, Y&R, Dentsu Inc, Boeing, Nestle, Unilever, Mastercard International yeralıyor.ÖZGÃœR Ä°LETİŞİM İÇİN: DoÄŸan Yayın Holding’den yapılan açıklamada, ‘Bu üyelikle, sorumluluÄŸumuzu uluslararası platforma taşıyoruz. Ticari iletiÅŸimin özgürce yapılabilmesi için her türlü desteÄŸi saÄŸlayacağımız sözünü veriyoruz’ denildi. Türkiye’de sadece medya alanında faaliyetlerini sürdüren DoÄŸan Yayın Holding’in üzerinde taşıdığı büyük sorumlulukla yıllardır Türk medya ve reklam sektörünün saÄŸlıklı geliÅŸimi için sektörel çalışmalara öncülük ettiÄŸi hatırlatılan açıklamada, ÅŸu görüşlere yer verildi: ‘Grup olarak, sektörün etik kurallar çerçevesinde geliÅŸimine büyük önem veriyoruz. Türkiye’de kendi alanında lider olmamızın yanı sıra Avrupanın büyük medya grupları arasında yer almamız da bize ayrı bir sorumluluk yüklüyor.’Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!