Cuma vitrini

Güncelleme Tarihi:

Cuma vitrini
OluÅŸturulma Tarihi: Eylül 30, 2005 00:00

Kristal iÅŸlemeli ve sertifikalı jean’lerÄ°talya’nın ayakkabı ile baÅŸlayıp, hazır giyim koleksiyonları ile tanınan uluslararası markası Fornarina Türkiye’ye geldi. Ä°stanbul’da önce Akmerkez, ardından Suadiye ve NiÅŸantaşı maÄŸazaları hizmete girdi. Yakında Ankara Kavaklıdere ve Armada, Antalya, ÅžiÅŸli Cevahir AlışveriÅŸ Merkezi ÅŸubeleri açılacak. Women Secret, Mothercare, Laura Ashley, Gerard Darel ve Etam gibi markaları Türkiye’ye getiren Demsa’nın iÅŸbirliÄŸi ile pazara giren Fornarina’nın DoÄŸu Avrupa ve OrtadoÄŸu Bölge Müdürü Anastassia Terekhova ile konuÅŸtuk. Cahit AKYOLNasıl oldu da bir ayakkabı markasından uluslararası hazır giyim markası haline geldiniz?- Fornarina 1947’de Gianfranco Fornari tarafından Milano’da ayakkabı firması olarak kuruldu. 1994’te Ä°talya’nın sekiz kentinde maÄŸaza açmıştı. 1998’de ayakkabının yanı sıra ilk hazır giyim ve aksesuvar koleksiyonunu piyasaya sundu. Yenilikçi, yaratıcı ve son derece dikkat çekici olan bu ilk koleksiyon, uluslararası hazır giyim pazarında kendisine hemen bir yer edindi, Fornarina da marka bilinirliÄŸini perçinledi.Hedef kitlenizi hangi yaÅŸ grubu oluÅŸturuyor?- Hedef kitlemizin ana grubunu 20-29 yaşındaki kadınlar oluÅŸturur. 15 ve 19 yaÅŸ arasındaki gençler tamamlayıcılarımız, 30-35 yaÅŸ arasındakiler ise sürekli artmakta olan müşteri profilimizi çizer. Blucinlerin üzerinde bolca parlak taÅŸlı iÅŸlemeler kullanıyorsunuz. Genç müşteri kitlenizin ilgisini çekiyor mu?- Bizler blucin koleksiyonunda günün trendini yansıtan modellerin yanı sıra, çoÄŸu modeli taÅŸlarla zenginleÅŸtiriyoruz. Bu taÅŸlar gerçek Swarowski taÅŸlar. Sertifikaları var. Bu sertifikalar kıyafet ile birlikte veriliyor. Swarowski taÅŸlar, yakıştırmasını bilenler tarafından blucinin her zaman giyilebileceÄŸini anlatmak için. Çünkü her kıyafet diÄŸer tamamlayıcıları ve aksesuvarları ile birlikte günlük kullanımdan abiye bir hale veya tam tersine dönüştürülebilir. Fornarina sadece blucinde deÄŸil, tüm hazır giyimde genç, yenilikçi, cesur ve yaratıcı kadınlar için inanılmaz bir çeÅŸitlilik sunar.Fornarina’nın Las Vegas maÄŸazası 2004’te yılın en iyi maÄŸaza tasarımı ödülüne layık görülmüştü. Tasarımı kim yapmıştı, diÄŸer maÄŸazalar da aynı kiÅŸinin elinden geçiyor mu?- Las Vegas maÄŸazamızı dünyaca tanınan iç mimar Giorgio Borusso tasarladı. Perakende satışı dinamik ve akıl çelen bir deneyime dönüştüren, bütün duyuları harekete geçiren, kışkırtan bu ünlü mimar bizimle iki tasarım ödülü alınca, sürekli birlikte çalışmaya baÅŸladık. 2006 yılında tüm maÄŸazalarımızı Borusso dizayn edecek. Türkiye’deki maÄŸazaların dekorasyonları da bir sezon sonra yenilenecek.FornarIna’da fiyatlar (YTL)Ayakkabı 139-359 Aksesuvar 29-359 Jean pantolon 119-299 Pantolon 139-259Gömlek 69-259Ceket 189-399 Elbise 149-319Etek 159-279Bu çoraplar her formaya uyarPenti, Türkiye’deki mevcut devlet ve özel okul forma renklerinden yola çıkarak, her tür formaya uyum saÄŸlayabilecek siyah, lacivert, bordo, beyaz, kakao, ten melanj, yeÅŸil, kül melanj, kahve melanj, gümüş gri, gümüş melanj renklerinin olduÄŸu özel bir koton koleksiyonu üretti. Kalite, saÄŸlamlık ve hijyen açısından benzerlerinden ayrılan seri, öğrenci formalarının tamamlayıcısı olarak tasarlanmış. YaÄŸlandırmadan nemlendiren yaÄŸDalin’den kolayca emilen formülüyle yepyeni bir bebe yağı: Dalin Light Oil Spray. BebeÄŸinizle birlikte siz de kullanabilirsiniz. Cildinizde yaÄŸlı hissi bırakmadan, kolayca emilen su bazlı formülüyle, güneÅŸten kurumuÅŸ cildiniz için pratik bir çözüm. Giysilerinizde yaÄŸ lekesi yapmıyor. Spreyli baÅŸlığı ile kolay kullanılıyor. Papatya ve lavanta özlerinin karışımıyla cildinizi rahatlatıyor. Fiyatı 7.50 - 8 YTLErkek giyiminde deri, kumaÅŸ ve metalÄ°talyan genç giyim ve jean markası Energie, capcanlı bir sonbahar-kış koleksiyonu çıkarmış. Koleksiyonun bir bölümü sürücü giysilerinden etkileniyor. Deri, kumaÅŸ ve metal gibi malzemelerin karışımı, pistlerdeki sürücü giysilerini andıran bir görüntüye hayat veriyor. Jean’lerde üç boyutlu yıkamalar, reçineli apreler, presleme ve lekeleme gibi otantik iÅŸlemler kullanılmış. Ä°skoç tüvidi gibi sıcak kumaÅŸlar, bu sezonun en dikkat çeken malzemeleri. Modern kesimlerle güçlü bir kontrast yakalanmış. YeÅŸil, siyah ve beyaz tonları markanın agresif ve kışkırtıcı kimliÄŸinde büyük rol oynuyor. Energie ürünlerini Ä°stanbul NiÅŸantaşı, BaÄŸdat Caddesi ve Akmerkez ile Ankara Armada maÄŸazalarında bulabilirsiniz. En pratik çorba buTamek, kullanıma hazır çorba çıkardı. Bir litrelik vidalı kapaklı Tetrapak karton ambalajlarda satılan çorbayı, karton kutu ambalajından tencereye döküp ısıtmak yeterli. Domates çorbası, herhangi bir koruyucu madde içermeksizin tamamen doÄŸal tadında sofralara geliyor. Fiyatı 1.50 YTL.Ramazanda muhteÅŸem ikiliKoska tek porsiyonluk tahin-pekmez çıkardı. Birbirine baÄŸlı ama ayrı bölmelerde, ideal karışım miktarında satılan ürün 90 Ykr. Çocukların beslenme çantasına koymak, iÅŸ yerinde veya seyahatte tüketmek için dieal. Eski marka yenilendiErkek kiÅŸisel bakım markası Gibbs’i satın alan Eyvap, yeni alternatifler sunuyor. Ä°lk olarak tıraÅŸ köpüğü ve tıraÅŸ jeli piyasaya çıktı. Ä°lerleyen zamanlarda erkek yüz bakımı için gerekli diÄŸer ürünler de eklenecek. TıraÅŸ köpüğü ve jelin yaÄŸlı, kuru, normal, hassas ve yıpranmış ciltler için beÅŸ çeÅŸidi var. Köpük 3.75, jel 4.75 YTL.Çay aÄŸacı yağı ile cildiniz tazelensinThe Body Shop’un, Avustralya’da yetiÅŸen Melaleuca Alternifolia adlı aÄŸacın yapraklarından elde ettiÄŸi Tea Tree Oil serisi, cildi temizliyor, yatıştırıyor ve tazeliyor. Bu bitkinin yağı antibakteriyel ve antiseptik özelliÄŸe sahip. Ciltte oluÅŸan tüm problemlere karşı olumlu etkisi var. Tea Tree Oil serisinde yüz yıkama jeli, cilt temizleme mendili, nemlendirici jel, sabun, burun maskesi ve tonik gibi ürünler bulunuyor. Fiyatları 8 - 22 YTL arasında deÄŸiÅŸiyor. Kışın da yaz renkleriYaz aylarının tüm renklerini yeni sezona da taşıyan Mudo, pembe, turkuvaz, kehribar sarısı ve haki gibi renklere koleksiyonunda ağırlık vermiÅŸ. Çingene etekleri, baskılı tişörtler, ekose desenli kürk yakalı oduncu montlar var. Yün elbiseler kış ayları için ideal. Çikolatada kahve lezzetiMilka’nın Kahveli Serisi’nde çikolata ve kahve bir araya geliyor. Üç farklı ürün var: Kahve kreması dolgulu sütlü çikolata Cafe Creme, beyaz çikolata ile sütlü kahvenin karışımı Latte Macchiato ve dışı çikolata kaplı, içi cappuccinolu Cappuccino. Fiyatı 1.70 YTL. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!